خودزنی سارق مقابل پلیس برای فرار از دستگیری

  • حوادث
  • دوشنبه ۸ مرداد ۱۳۹۷ ۱۶:۱۶
    کد خبر :335704

سرکرده یک باند زورگیری وقتی متوجه شد راهی برای فرار از دست پلیس ندارد، برای منصرف کردن ماموران و یافتن راهی برای فرار، دست به خودزنی زد.

سرهنگ حسین مافی با اشاره به دستگیری یک باند سرقت در منطقه سوهانک تهران در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: نیمه شب اولین شب مرداد ماه، یکی از شهروندان با مراجعه به کلانتری 164 قائم، از سرقت گوشی موبایل و وجوه نقد خود توسط 3 زورگیر در منطقه سوهانک خبر می‌دهد.

در خصوص اتفاق رخ داده عنوان می‌کند «دقایقی پیش (ساعت 23) با یک تاکسی تلفنی به منطقه سوهانک رفتم و وقتی در محل و در مقابل یک باغ پیاده شدم، به محض دور شدن خودرو، 3 نفر به من حمله ور شده و موبایل و وجوه نقد همراهم را به زور از من گرفتند.»

رئیس کلانتری 164 قائم ادامه داد: به دنبال گزارش این سرقت، ماموران تجسس کلانتری به همراه مالباخته به محلی که سرقت از وی انجام شده بود مراجعه کردند و در حوالی آن محل موفق شدند هر 3 سارق را شناسایی کنند.

به گزارش تسنیم:ولی هر سه سارق به محض دیدن ماموران و فرد مالباخته، اقدام به فرار کردند و پس از تعقیب و گریز وارد منزلی شده و در حالی که یکی از ماموران قصد دستگیری آن‌ها را داشت با مصدوم کردن وی وارد خانه شده و در خانه را به روی ماموران بستند.

وی گفت: پس از این اتفاق، ماموران پلیس، موضوع را به اطلاع مقام قضائی رسانده و به صورت تلفنی مجوز ورود به مخفیگاه متهمان را اخذ کردند ولی با توجه به مقاومت هر 3 متهم، ماموران پلیس مجبور به شلیک 10 گلوله هوایی شدند.

مافی اضافه کرد: در جریان این اتفاق سرکرده باند مذکور برای فرار از دست ماموران و ممانعت از دستگیری خود اقدام به خودزنی با شیشه کرد و سعی داشت تا با ارعاب ماموران، آن‌ها را از دستگیری خود منصرف کند.

رئیس کلانتری 164 قائم در پایان با اشاره به دستگیری و انتقال هر سه متهم به کلانتری گفت: ماموران پلیس از مخفیگاه این سارقان، علاوه بر گوشی تلفن همراه مالباخته که به طرز ماهرانه‌ای در لوله بخاری جاسازی شده بود، مقادیری هم شیشه از متهمان کشف کردند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید