«هیراد» منتقدان را به کنسرتش دعوت کرد

    کد خبر :335665

خواننده پاپ که این روزها حواشی و اتفاقات مختلفی را در فضای مجازی شاهد است، منتقدان و روزنامه نگاران حوزه موسیقی را به کنسرت فردا شب خود دعوت کرد.

حمید هیراد که در روزهای گذشته بار دیگر خبرساز شده است، با دعوت از منتقدان و روزنامه نگاران و خبرنگاران حوزه موسیقی برای حضور در کنسرت سه شنبه ۹ مرداد ۱۳۹۷، از آنها خواست که به دیدن کنسرتش بیایند و نقدش کنند.

این اتفاق در حالی رخ داده که در روزهای گذشته برخی خواننده‌های پاپ از قبیل شهرام شکوهی، امیرعباس گلاب، عماد طالب‌زاده، رضا صادقی و… در حمایت از این خواننده در برابر هجمه‌های فضای مجازی پست‌های اینستاگرامی را در صفحات شخصی‌شان منتشر کرده بودند و از سوی دیگر برخی شاعران و ترانه سرایان نیز با انتشار برخی ویدئوها با ادعای اجرای پلی بک این خواننده در کنسرتش، نسبت به این موضع معترض بوده‌اند.

اکنون حمید هیراد با دعوت از خبرنگاران و روزنامه نگاران حوزه موسیقی برای اجرای فردا شب خود در تلاش برای اتمام حواشی اخیر است که مدت‌ها در راس اخبار موسیقی کشور قرار گرفته است.

شاید حضور خبرنگاران و منتقدان حوزه موسیقی و قضاوت آنها نسبت به اجرای زنده‌ حمید هیراد، بتواند نقطه پایانی بر این حواشی باشد.

حمید هیراد فردا سه شنبه ۹ مرداد۱۳۹۷ در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی طی دو سانس و در ساعت‌های ۱۹:۳۰ و ۲۲:۳۰ به صحنه می‌رود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید