دست راست «ساکت» و تجربه درگیری با دستیار کارلوس کی‌روش

  • آرشیو
  • یکشنبه ۷ مرداد ۱۳۹۷ ۱۵:۰۶
    کد خبر :334823

معاون ورزشی جدید باشگاه استقلال در حالی امروز منصوب شد که چند ماه پیش با مربی تیم ملی دچار درگیری شده بود.

به گزارش مهر، امیرحسین فتحی سرپرست جدید باشگاه استقلال امروز در حکمی علی خطیر را به عنوان جانشین پندار توفیقی در پست معاون ورزشی باشگاه منصوب کرد.

خطیر در حالی کارش را در باشگاه استقلال آغاز می کند که به عنوان یکی از نزدیکترین افراد نزدیک به محمدرضا ساکت، به عنوان معاون اجرایی دبیرکل فدراسیون فوتبال در ماه های گذشته فعالیت داشته است.

نام خطیر که گفته می شود دکترای مدیریت فوتبال دارد، بیش از همه یادآور خبر درگیری او با «اوسیانو کروز» دستیار کارلوس کی روش است. زمستان سال گذشته بود که خطیر به همراه «جیم هانسن» نماینده دانمارکی فیفا قصد بازدید از ساختمان «پک» در کمپ تیم های ملی را داشتند که به یکباره با مخالفت و صدای بلند کروز مواجه شدند. خطیر نماینده فیفا را به مربی تیم ملی معرفی و به «بچ» فیفا روی کت هانسن اشاره کرده بود ولی کروز با این پاسخ که «هرکس می تواند کنار جیب کتش لوگوی فیفا را بزند» باعث واکنش معاون اجرایی وقت دبیر فدراسیون شد و بگومگوهای طرفین را در پی داشت.

خطیر همچنین در کارگاه های مختلف فدراسیون فوتبال در ارتباط با سیستم TMS و IRT حضور داشته است و حالا با این سابقه راهی باشگاهی می شود که این روزها حواشی عجیبی را به خود می بیند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید