احتمال تجهیز آیفون 6.1 اینچی به نمایشگرهای بدون حاشیه ژاپن دیسپلی

  • آرشیو
  • یکشنبه ۷ مرداد ۱۳۹۷ ۱۳:۰۶
    کد خبر :334728

مطابق با گزارشی جدید، آیفون 6.1 اینچی اپل با نمایشگر LCD شرکت ژاپن دیسپلی تولید خواهد شد. ضخامت حاشیه‌ها در این صفحه نمایش تنها 0.5 میلی‌متر است.

انتظار می‌رود امسال اپل از سه گوشی هوشمند با نمایشگرهای تمام‌صفحه و پشتیبانی از فناوری تشخیص چهره رونمایی کند. یکی از آنها، نسخه ارزان‌تر این گوشی ها بوده و با نمایشگر 6.1 اینچی LCD تولید و عرضه می‌شود، در حالی که دو مدل دیگر با نمایشگر اولد ساخته خواهند شد. در همین راستا، گزارشی منتشر شده است که نشان می‌دهد آیفون 6.1 اینچی به نمایشگر “Full Active” کمپانی JDI تجهیز خواهد شد. این یعنی ضخامت حاشیه‌های صفحه احتمالا برابر 0.5 میلی‌متر خواهد بود (ضخامت حاشیه‌های آیفون ایکس 1 میلی‌متر است).

به گزارش گجت نیوز، پیش از این، بسیاری از رسانه‌ها همکاری اپل و JDI را در ساخت آیفون های جدید مطرح کرده بودند، اما مشخص نبود که کدام مدل از این پنل‌ها استفاده می‌کند. ظاهرا تولید انبوه آیفون 6.1 اینچی از ابتدای ماه جاری میلادی آغاز شده، اما بازده آن بسیار پایین‌تر از انتظارات اپل بوده است. به همین جهت، افراد مطلع در زنجیره تامین می‌گویند مدیران عرضه مدل ارزان‌تر را به تعویق انداخته‌اند. این گوشی هوشمند در ابتدا قرار بود نوامبر روانه بازار شود. بد نیست اشاره کنیم که مدل مقرون به صرفه آیفون های 2018 با یک سنسور دوربین در بخش پشتی همراه می‌شود، در حالی که مدل‌های دیگر با دوربین دوگانه تولید خواهند شد. اپل همواره قصد عرضه موبایلی اقتصادی را داشته است و به نظر می‌رسد افرادی که در انتظار چنین روزی بودند، سرانجام می‌توانند آیفون را با قیمتی پایین‌تر خریداری کنند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید