زببا بروفه: به خاطر فیلم عروسی‌ام ممنوع‌الکار شدم

    کد خبر :334484

من در دوره‌ای، همزمان سه فیلم سینمایی به روی پرده سینماها داشتم. اما در اوج فعالیتم ممنوع‌الکار شدم. به دلیل انتشاربخش‌هایی از فیلم عروسی‌ام این اتفاق افتاد. رسماً گفته بودند که اجازه کار ندارم.

خانم زیبا بروفه یکی از بازیگران شناخته شده سینما و تلویزیون است که در اواخردهه70 و اوایل دهه80 به شهرت زیادی دست یافت، اما در سال‌های بعد دچار حواشی شد. با زیبا برفه به منظور صحبت درباره حواشی گذشته‌اش و هم‌چنین فعالیت‌های این روزهایش گفت‌وگویی انجام داده‌ایم که در ادامه می‌خوانید.

این روزها در سینما و تلویزیون کم پیدا شده‌اید؟

چرا اتفاقاً هستم! آخرین کارم سریال «هاتف» بود که در مهرماه و در ایام ماه محرم از تلویزیون پخش شد. بعد از این سریال باردار شدم و اخیراً نتوانستم کار زیادی قبول کنم. فرزندم الان دوماهه است و طبیعتاً این مدت را با فرزندم گذرانده‌ام.

شما از معدود بازیگرانی هستید که مقطعی درحد ستاره مطرح شدید اما ناگهان روند رشدتان را ادامه ندادید؛ علتش چه بود؟

واقعیتش این است من در دوره‌ای، همزمان سه فیلم سینمایی به روی پرده سینماها داشتم. اما در اوج فعالیتم ممنوع‌الکار شدم. به دلیل انتشاربخش‌هایی از فیلم عروسی‌ام این اتفاق افتاد.

فکر نمی‌کنید بی‌احتیاطی خودتان عامل این اتفاق شد؟

در آن زمان به ندرت موبایل وجود داشت و حتی آنهایی هم که داشتند تحویل گرفتیم. در زمان ازدواجم کسی مرا نمی‌شناخت. آن فیلم هم شامل 10دقیقه تصویری بود که در هارد رایانه دوستمان جا مانده بود و با دسترسی به آن 10دقیقه این اتفاق افتاد.

به شما رسماً گفته بودند که ممنوع‌الکارید؟

بله رسماً گفته بودند که اجازه کار ندارم. متأسفانه من نخستین نفری بودم که این حادثه برایم رخ داد و اگر امروز این مشکل برای کسی به وجود بیاید مطمئن باشید ممنوع‌الکارش نمی‌کنند. بعد از من برای دیگران مواردی رخ داد که صرفاً با یک تذکر حل شد. برای من این اتفاق زمانی افتاد که سنم کم بود و واقعاً ترسیدم. در روحیه من تأثیر بدی گذاشت.

فضای مجازی این روزها برای بازیگران نقشی فراتر از یک سرگرمی را دارد! شما چه فکری برایش دارید؟!

روزنامه صبح نو: دراینستاگرام خیلی کم کارم. این کم کار بودن خوب نیست. شغلم بازیگری است و باید دیده شوم. اما به هرقیمتی حاضر نیستم دیده شوم. اهل حاشیه درست کردن از زندگی شخصی‌ام نیستم. این اخلاق من است و به هرشکلی دیده شدن را دوست ندارم. از طریق پیجم امکان درآمدزایی بسیاری داشتم و همین الان هم پیشنهادات تبلیغاتی را بررسی می‌کنم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید