مدیرکل ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی فیروز کریمی را به تعلیق فعالیت در تبریز تهدید کرد

  • ورزشی
  • یکشنبه ۷ مرداد ۱۳۹۷ ۹:۳۷
    کد خبر :334386

مدیرکل ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی به مصاحبه فیروز کریمی در پایان دیدار تیم‌های گسترش فولاد و استقلال خوزستان واکنش نشان داد.

در پی مصاحبه فیروز کریمی سرمربی تیم گسترش فولاد پس از دیدار مقابل استقلال خوزستان ایوب بهتاج مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌ شرقی جوابیه‌ای را به شرح زیر منتشر کرد:

«آقای فیروز کریمی، امید آن را دارم که این اولین و آخرین باری بود که به یک کارمند اداره کل ورزش و جوانان استان، با ادبیات خاص خودتان که در این مورد شهره عام می‌باشد، توهین می‌کنید و در صورت تکرار، حتما جوابی در خور شأن و شخصیت خودتان دریافت خواهید کرد. در ضمن در صورت تکرار چنین حرکات و سخنان سخیف شما، ما حتما به دنبال لغو حکم فعالیت شما در استان خواهیم بود. به شما گوشزد می‌کنم که استان آذربایجان‌شرقی را با استان‌هایی که قبل از این در آن مشغول بوده‌اید و مردم و مسئولان آن را مورد تمسخر قرار داده‌اید، اشتباه نگیرید.»

به گزارش تسنیم، فیروز کریمی در نشست پایان بازی دیدار تیم‌های گسترش فولاد و استقلال خوزستان در واکنش به وضعیت رختکن‌های ورزشگاه یادگار امام (ره) گفته بود: این آخر بی‌عرضگی یک مسئول است که در مردادماه تیم ما به مدت یک ساعت و ربع در رختکنی که هیچ منفذی در آن وجود ندارد حضور دارد طوری که بازیکنان ما آب‌پز شدند. بازیکنانی هم که رفته بودند اعتراض کنند، دیدند که خود مسئول زیر باد کولر استراحت می‌کند. واقعا این موضوع شرم‌آور و آخر بی‌لیاقتی یک مسئول است، هرکسی که باشد، مسئول هیئت فوتبال و مسئول استادیوم و یا اداره‌کل ورزش؛ از این بدتر نمی‌شود. همه ما می‌دانیم که یک ساعت و نیم زودتر باید به رختکن برویم و ما هم گفتیم که بازی اول است و گفتیم کمی زودتر بیاییم و در مورد نظم و وضعیت تیم صحبت کنیم اما وضعیت رختکن در حد سونا بود و خودم هم که صحبت می‌کردم حداقل 5 کیلو کم کرد.

کریمی افزود: این مسئول هرکس که هست او را باید برای بدنسازی تیم ملی کشتی بیاورند و این را حتما پیشنهاد می‌کنم برای مسابقاتی که ورزشکار بالای 5 کیلو اضافه وزن دارند می‌تواند فرد مفیدی باشد. برای دهمین بار می‌گویم که این کار عرضه می‌خواهد و آدم شرمنده است که چنین چیزی می‌گوید. متاسفانه زمین خودمان هم آماده نشد، این مشکلات باعث می‌شود که ما با تمام قوا برای بازی بعد نور ورزشگاه‌مان را تنظیم کنیم. به حال تیم تراکتورسازی تاسف می‌خورم اگر چنین مسئولی بخواهد در بازی‌های آنها هم حضور داشته باشد، البته برای آنها خوب است. اگر اینگونه از آنها بخواهد استقبال شود جان توشاک سرمربی تراکتورسازی در پایان مسابقات به وزن ایده‌آلش در زمان بازیگری‌اش می‌رسد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید