«همون همیشگی» برای پرسپولیس!

  • آرشیو
  • جمعه ۵ مرداد ۱۳۹۷ ۱۳:۵۹
    کد خبر :333313

لیگ برتر بعد از توفان جام جهانی با همان هیجان قابل انتظار شروع شد. لیگی که «بنز» فقراست. دلخوشی ما، در روزهایی که نیاز داریم سرگرمی های تازه پیدا کنیم تا تلخی این روزها را کمی از یاد ببریم.

عصرایران؛ احسان محمدی- هفته اول لیگ برتر را باید به نام سایپای علی دایی نوشت. شروع لیگ با سه گل همیشه شیرین است. سایپای علی دایی که همیشه کم گل می زند موفق شد با سه گل رضاوند، علی دشتی و آرمان رمضانی سپیدرود رشت را شکست دهد. سپیدرودی که تا چند روز پیش دو تیم داشت سرانجام با خداداد عزیزی به لیگ آمد و شروع دردناکی داشت، هواداران خشمگین آنها هم دق دلی شان را سر صندلی های ورزشگاه خالی کردند!

اما بیشترین نگاه ها به مشهد بود. جایی که پرسپولیس مقابل پدیده به زمین رفت.

این بازی برای پرسپولیس «همان همیشگی» بود: مثل همیشه علی علی پور گل زد، قرمزها حتی در غیاب علیرضا بیرانوند کلین شیت کردند، خط دفاعی این تیم به رهبری سیدجلال حسینی با اقتدار مقابل حریف ایستاد، کمال کامیابی نیا به دلیل پرخاشگری کارت زرد گرفت، توپ بارها از پای گادوین منشا فاصله گرفت و البته برانکو موفق شد مثل همیشه سه امتیاز لازم را به حساب قرمزها واریز کند.

با رفتن وحید امیری، محسن مسلمان، فرشاد احمدزاده و صادق محرمی و همینطور محرومیت پرسپولیس از نقل و انتقالات آنها به نظر دست بسته به میدان می آمدند اما پرسپولیس شروع خوبی داشت و با تک گل علی پور از روی نقطه پنالتی پیش افتاد و توانست از این اندوخته دفاع کند، گرچه برخی به برانکو خرده گرفتند که با آن همه انتقاد از بازی دفاعی کی روش در تیم ملی، خود او هم در دقایقی دست به بازی تدافعی زد. برانکو اما در گفتگوی پس از بازی گفت که این نقص ها به دلیل عدم هماهنگی در بازی های اولیه است و پرسپولیس بهتر می شود.

در این میان نباید از نمایش خوب پدیده چشم پوشید. آنها مستحق یک گل بودند. یحیی گل محمدی سرمربی پدیده همان سبک همیشگی اش را به این تیم تحمیل کرده است. بازی صبورانه، پاسکاری مکرر و تحت فشار قرار دادن تیم حریف با حفظ توپ.مشهدی ها اگر این روند را ادامه دهند می توانند در میان چند تیم بالای جدول قرار بگیرند.

اولین تجربه نساجی قائمشهر در لیگ برتر در خانه مقابل ذوب آهن تلخ بود. آنها بعد از اشتباه مدافع شان که به حفظ توپ در کناره زمین اصرار کرد قربانی تجربه ذوبی ها شدند و گابریل هرناندز نشان داد که هر خطایی در لیگ برتر به بدترین شکل جریمه می شود. رفتار هواداران نساجی بعد از شکست و تشویق تیم شان اما ستودنی بود.

فولادخوزستان باز هم با حسن بیت سعید شروع خوبی داشت. او نه تنها گل اول این تیم را مقابل پارس جم زد بلکه در دقیقه 86 با ضربه سر مجتبی لطفی را دچار اشتباه کرد و شیرین ترین سه امتیاز هفته اول را به نام شاگردان سیروس پورموسوی ثبت کردند. اما هیچ چهره ای در فولاد تا نیم فصل مثل «سروش رفیعی» زیر ذره بین نخواهد بود که در این بازی البته روی سکوها نشسته بود.

لیگ برتر بعد از توفان جام جهانی با همان هیجان قابل انتظار شروع شد. لیگی که «بنز» فقراست. دلخوشی ما، در روزهایی که نیاز داریم سرگرمی های تازه پیدا کنیم تا تلخی این روزها را کمی از یاد ببریم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید