رسانه های روسی: ایران آماده رویارویی با آمریکاست

  • سیاسی
  • جمعه ۵ مرداد ۱۳۹۷ ۹:۵۵
    کد خبر :332884

رسانه های روسیه ساعاتی پس از پاسخ فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به تهدید های اخیر دونالد ترامپ علیه کشورمان، به پوشش گسترده هشدار محبوبترین سردار ایرانی پرداختند و اعلام کردند: ایران آماده رویارویی با آمریکاست.
به گزارش نامه نیوز رسانه های روسیه در مهمترین بخش های خبری خود اظهارات سردار قاسم سلیمانی را پوشش دادند.
در ادامه نگاهی به پوشش اظهارات سردار سلیمانی در رسانه های روسیه می اندازیم.
**شبکه تلویزیونی ار.ب.کا: ترامپ همه چیز را از دست می دهد
شبکه تلویزیونی ار.ب.کا روسیه که دیدگاه های محافل غربگرای روسیه را بازتاب می دهد، با انتخاب این تیتر که ترامپ همه چیز را از دست می دهد به استقبال سخنان سردار سلیمانی رفت.
در بخشی از این خبر به نقل از سردار سلیمانی آمده است: آمریکا با صدها تانک و بالگرد به افغانستان حمله کرد اما آیا به اهداف خود در این کشور دست یافت؟

**تارنمای روسی اوراسیادیلی: سردار معروف ایرانی ترامپ را فریبکار خواند
تارنمای روسی اوراسیادیلی در گزارشی با تیتر سردار معروف ایرانی ترامپ را فریبکار خواند، نوشت: سردار برجسته ایرانی آمادگی جمهوری اسلامی را برای پاسخ دادن به چالش آمریکا که ترامپ تهدید به پیامدهای غیرقابل تصور کرده بود، اعلام کرد.

**روزنامه کامسامولسکایا پراودا: ایران به آمریکا برای اعزام نیرو به دریای سرخ هشدار داد
روزنامه پرشمارگان کامسامولسکایا پراودا در مقاله ای با عنوان ایران به آمریکا برای اعزام نیروی نظامی به دریای سرخ هشدار داد، به نقل از سردار سلیمانی نوشت: به ترامپ توصیه می کنم پیشینیان خود را (روسای جمهوری قبلی آمریکا) را بخاطر بیاورد و اشتباهات آنها را تکرار نکند.

**خبرگزاری تاس: دریای سرخ دیگر برای آمریکا امن نیست
خبرگزاری دولتی تاس نیز در گزارشی با تیتر دریای سرخ دیگر برای آمریکا امن نیست، نوشت: سردار سلیمانی فرمانده سپاه قدس ایران آمریکا را از اعزام نیروی نظامی به دریای سرخ برحذر داشت.

**ریانووستی: تهران آماده رویارویی با واشنگتن است
خبرگزاری ریانووستی نیز با اشاره به اظهارات سردار سلیمانی نوشت: ایران برای رویارویی با آمریکا آماده است.
رسانه روسی افزود: سلیمانی خطاب به ترامپ گفت که نیازی به تهدید ایران وجود ندارد و این کشور برای مقابله با آمریکا آمادگی دارد.

**نووستی فرونت به نقل از سلیمانی: آغاز جنگ با شماست، پایان با ما
تارنمای روسی نووستی فرونت نیز در گزارشی با تیتر آغاز جنگ با شماست و پایان با ما به نقل از سردار سلیمانی خطاب به ترامپ نوشت: شما به خوبی می دانید که اگر جنگ آغاز شود تمام امکانات شما از بین خواهد رفت. شما باید با احترام با ملت ایران رفتار کنید و مواظب باشید به مردم و رئیس جمهوری این کشور توهین نکنید.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید