سرکلانتر پنجم پلیس پیشگیری تهران بزرگ خبر داد

نظارت پلیس بر کوره‌های آجرپزی/ پیگیری خروج سایت‌های زباله گردی از منطقه ۱۸

    کد خبر :332850

نمایی از کوره‌های آجرپزی سه‌راه بوتان(در منطقه 18 تهران) که مدت‌هاست خاموش شده‌اند.

سرکلانتر پنجم پلیس پیشگیری تهران بزرگ از برخورد با سایت‌های جمع آوری و ساماندهی کوره‌های آجرپزی در سطح منطقه ۱۸ شهرداری و حوزه استحفاظی این سرکلانتری خبر داد.

سرهنگ منصور حمیدوند در گفت‌وگو با ایسنا، درباره وضعیت کوره‌های آجرپزی در حوزه استحفاظی سرکلانتری پنجم پلیس پیشگیری تهران اظهارکرد: بخش کوچکی از این کوره‌های آجرپزی در حوزه استحفاظی ماست و مشکلاتی در مورد تملک آنها وجود دارد که شهرداری هم پیگیر آنهاست.

وی ادامه داد: البته در این مورد بحث اخذ رضایت از مالکان هم وجود دارد و شهرداری پیگیر این است که برای تصرف موقعیت و تغییر کاربری آن اقدام کند. از طرفی دیگر هم با توجه به اینکه تعداد این کوره‌ها در منطقه ما کم است، تسلط خوبی در آنجا داریم و این محل ها تحت مهار و کنترل پلیس است.

سرکلانتر پنجم پلیس پیشگیری تهران بزرگ همچنین درباره هشدار فعالان اجتماعی در مورد زباله گردی و سوءاستفاده از کودکان در برخی سایت‌های جمع آوری زباله اظهارکرد: در این مساله به دنبال برخورد ریشه‌ای با این معضل و سوءاستفاده کنندگان هستیم و در همین راستا هماهنگی‌های خوبی نیز با شهرداری منطقه انجام شده است.

حمیدوند با بیان اینکه توفیقاتی هم در این زمینه حاصل شده است، گفت: به دنبال این هستیم که این محل‌ها جمع آوری شود و ان شاءالله برای اجرای طرح هایی نیز در آینده تصمیم گیری می‌شود. ما در این طرح‌ها با کودکان و افراد مشغول به کار کاری نداریم؛ بلکه با افرادی که چنین فضاهایی را غیرقانونی ایجاد کرده‌اند برخورد خواهد شد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید