« مسلم لیگ» نتایج انتخابات پاکستان را نخواهد پذیرفت

    کد خبر :332783

برادر نواز شریف و رئیس حزب مسلم لیگ با این ادعا که در انتخابات سراسری پاکستان تقلب صورت گرفته و این حزب نتایج انتخابات را نخواهد پذیرفت.

به گزارش بازتاب به نقل از اسکای نیوز، «شهباز شریف» برادر نواز شریف و رئیس حزب مسلم لیگ (به اردو پاکستان مسلم لیگ) به نتایج انتخابات سراسری پاکستان اعتراض کرد.

در حالی که نتایج رسمی انتخابات هنوز اعلام نشده شریف مدعی شده است که انتخابات با تقلب گسترده رو به رو شده است و اعلام کرد که حزب او « پاکستان مسلم لیگ» نتایج انتخابات را نخواهد پذیرفت.

وی در یک نشست خبری گفت که انتخابات یک عملیات تقلب آشکار بوده است و افزود: کاری که صورت گرفته پاکستان را ۳۰ سال به عقب باز می گرداند به همین دلیل ما این نتیجه را نخواهیم پذیرفت.

وی اعلام کرده که آرائی که تا کنون شمارش شده است در غیاب نمایندگان پاکستان مسلم لیگ شمارش شده است. از سوی دیگر «بلاول بوتو زرداری» رهبر حزب مردم پاکستان هم در توییتر خود به نتایج انتخابات اعتراض کرده و گفت که نمایندگان وابسته به او از همه مراکز اخذ رأی در سراسر پاکستان اخراج شده اند.

در حالی که یک مسئول در کمیساریای انتخابات پاکستان اعلام کرده است که ادعاهای مربوط به تقلب و توطئه در انتخابات صحیح نیست تأکید کرده که تأخیر در اعلام نتایج به دلیل ایراد فنی دستگاه های شمارش رأی صورت گرفته است.

در همین راستا خبرنگار شبکه المیادین از پاکستان هم گزارش داده که شمارش آراء به صورت دستی انجام می شود. گزارش های غیر رسمی حاکی از پیشتازی عمران خان در انتخابات سراسری پاکستان است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید