مانع بزرگ چلسی بر سر راه انتقال موراتا به میلان

  • ورزشی
  • پنجشنبه ۴ مرداد ۱۳۹۷ ۱۰:۵۲
    کد خبر :332419

یک شبکه ایتالیایی از تمایل مهاجم اسپانیایی چلسی برای بازی در میلان و وجود مانعی بزرگ در مسیر پیوستن او به روسونری خبر داد.

شبکه اسکای ایتالیا مدعی شده است که آلوارو موراتا به بازی در تیم میلان تمایل دارد اما رقم درخواستی چلسی برای فروش او که بین 65 تا 70 میلیون یورو است، امکان دارد مانع از انتقال او به سن‌سیرو شود چرا که این باشگاه درگیر بحران مالی بوده و با توجه به قانون بازی جوانمردانه مالی، توانایی‌اش برای خرید بازیکن محدود است.

روسونری تابستان امسال خواهان جذب یک مهاجم طراز اول است و اخباری حاکی از تمایل این باشگاه به خرید گونسالو ایگواین از یوونتوس نیز شنیده می‌شود.

در همین حال جان لوکا دی‌مارتزیو، کارشناس شبکه اسکای ایتالیا گزارش کرده است ائوناردو، مدیر اجرایی جدید باشگاه میلان با نمایندگان موراتا تماس‌هایی داشته است و مهاجم سابق یوونتوس گفته که از بازگشت به ایتالیا استقبال می‌کند اما چلسی ممکن است به این آسانی با فروش او موافقت نکند.

به گزارش تسنیم ، به این ترتیب ایگواین همچنین گزینه اول میلان به نظر می‌رسد ضمن اینکه رادامل فالکائو مهاجم کلمبیایی موناکو هم سومین نامی است در فهرست گزینه‌های میلان دیده می‌شود.

میلان با توجه به خروج قریب الوقوع نیکلا کالینیچ و پیوستن احتمالی او به اتلتیکومادرید خرید یک مهاجم را در اولویت اهدافش قرار داده است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید