گلکسی P و R جایگزین سری J در خانواده کهکشانی‌ها خواهند شد

    کد خبر :331922

طبق شایعات، گلکسی P و R اعضای جدید خانواده کهکشانی خواهند بود و تولید سری J سامسونگ نیز متوقف خواهد شد.

براساس شایعات مطرح‌شده پیرامون محصولات میان‌رده‌ی جدید سامسونگ، دو سری گلکسی P و R قرار است جایگزین خانواده گلکسی C، گلکسی J و گلکسی On شوند. این شایعات توسط کاربری چینی به نام MMDDJ در فضای مجازی منتشر شده است و نادیده گرفتن این موضوع با توجه به سابقه‌ی وی در امر افشای اطلاعاتی از این دست، کمی سخت است.

همچنین طبق ادعای کاربر چینی، Galaxy P سامسونگ نخستین سری از تولید این شرکت است که تنها نام این برند را با خود یدک می‌کشد و طراحی و تولید آن توسط شرکت دیگری انجام خواهد گرفت. گفتنی است تمامی محصولات Samsung تکنون توسط این شرکت طراحی و تولید شده‌اند؛ اما احتمال می‌رود از این پس برخی محصولات پایین‌رده و میان‌رده از این شرکت کره‌ای توسط شرکت‌های دیگر تولید شوند.

این روند که به ODM معروف است سبب صرفه‌جویی در هزینه‌ها برای تولید محصول خواهد شد و سامسونگ می‌تواند با سفارش و اعمال برخی تغییرات به محصول نهایی خود دست یافته و به‌راحتی محصولاتی تحت برند خود را وارد بازار کند. ناگفته نماند که این روند تنها برای برخی محصولات در پیش گرفته خواهد شد و تمامی محصولات این شرکت مشمول این طرح نخواهند شد.

همان‌طور که اشاره شد احتمال می‌رود پس از نهایی شدن اعضای جدید کهکشانی‌ها، تولید سه سری پرطرفدار Galaxy J، Galaxy C و Galaxy On متوقف شود. این موضوع تکنون به‌صورت رسمی توسط سامسونگ تایید نشده است و ممکن است تولید این محصولات در بازار چین یا بازارهای دیگر ادامه یابد. طبق سیاست‌های سامسونگ برای باقی ماندن در عرصه‌ی رقابت با برندهای چینی، توفق تولید سری گلکسی J کمی بعید به‌نظر می‌رسد؛ زیرا بیشترین آمار فروش این شرکت مربوط به سری میان‌رده‌ی گلکسی J است.

استراتژی سامسونگ در قبال بازار چین همیشه با دشواری‌ها و پیچیدگی‌های عجیبی همراه بوده است و احتمال می‌رود در آینده، سرنوشت این برند در بازار چین با تغییرات گسترده‌ای مواجه شود. ناگفته نماند احتمالا دو سری جدید سامسونگ در سه ماه سوم یا چهارم سال جاری معرفی خواهند شد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید