کاخ سفید: جزئیات نشست دوم ترامپ و پوتین تعیین نشده

    کد خبر :331881

سخنگوی کاخ سفید اعلام کرد، کاخ سفید هنوز جزئیات درباره برگزاری دومین نشست میان روسای جمهور آمریکا و روسیه را تعیین نکرده است.

به گزارش بازتاب، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، سارا هاکبی سندرز، سخنگوی کاخ سفید در اوایل ماه ژوئیه گذشته گفت، دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا از جان بولتون، مشاور امنیت ملی خود خواسته تا ولادیمیر پوتین را برای سفر به آمریکا در پاییز سال جاری دعوت کند و رایزنی‌ها درباره این نشست آغاز شده است.

با این حال هوگان گیدلی، سخنگوی کاخ سفید روز سه شنبه به خبرنگاران گفت: من هنوز خبری درباره زمان بندی این نشست ندارم که اعلام کنم. سارا به وضوح گفت که نیت و برنامه ما این است که در مقطعی در پاییز نشست و دیداری را در این خصوص داشته باشیم. با این حال من هنوز جزئیات دقیقی درباره زمان، تاریخ، مکان یا موضوعات این نشست ندارم.

این اظهارات در حالی مطرح شده که ترامپ و پوتین در تاریخ ۱۶ ژوئیه اولین دیدار رسمی خود را در شهر هلسینکی فنلاند انجام دادند. این دو نفر در جریان این نشست خود یک گفت‌وگوی خصوصی رو در رو نیز داشتند و گفته شده که درباره مسائل مربوط به بحران آوارگان سوری، وضعیت اوکراین، مساله اشاعه سلاح‌های هسته‌ای و اتهام مداخله روسیه در انتخابات ۲۰۱۶ آمریکا با یکدیگر به بحث پرداختند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید