ماجرای بازیکن ربایی بارسا از زبان مدیر ورزشی رم/ جالوروسی در تدارک شکایت از مالکوم

  • ورزشی
  • چهارشنبه ۳ مرداد ۱۳۹۷ ۹:۲۶
    کد خبر :331704

باشگاه رم از بازیکنی که در آستانه عقد قرارداد با جالوروسی، راهش را به سمت کاتالونیا کج کرد و با بارسلونا قرارداد بست، شکایت می‌کند.

مالکوم در حالی با آبی‌و‌اناری‌ها قرارداد بست که با رم به توافق رسیده و حتی سایت این باشگاه از ورود این بازیکن 21 ساله به پایتخت ایتالیا خبر داده بود. در واقع قرار بود دوشنبه شب بازیکن بوردو فرانسه را به مقصد ایتالیا ترک کند و حتی جمعیتی در حدود 50 نفر از هواداران رم هم در فرودگاه منتظر او بودند که ناگهان اعلام شد مالکوم پروازش را لغو کرده چون در آخرین لحظات بارسلونا پیشنهادی به بوردو ارائه کرده که توانسته نظر این باشگاه را جلب کند. به این ترتیب یکی از جنجالی‌ترین نقل و انتقالات تابستان امسال به ثبت رسید.

مونچی مدیر ورزشی باشگاه رم در مراسم معارفه اولسن، دروازه‌بان سوئدی جدید این تیم، درباره اتفاقی که در پروسه جذب مالکوم رخ داد، به خبرنگاران گفت: توضیح اتفاقی که در مورد مالکوم رخ داد آسان اما فهم آن سخت است. او بازیکنی بود که ما واقعاً دوستش داشتیم و در طراز همان بازیکنانی بود که می‌پسندیدیم. مذاکراتی را با بوردو و مدیربرنامه‌های او آغاز کردیم و بعد از چند روز کاری، ساعت 5 دوشنبه به توافق رسیدیم. با مدیربرنامه و بوردو توافق کرده بودیم. طرف فرانسوی هم به بازیکنش اجازه داد که این باشگاه را ترک کند و قرار بود که او ساعت 23 همان شب به رم بیاید.

وی ادامه داد: 30 دقیقه بعد از توافق با بوردو، رئیس باشگاه به من زنگ زد و گفت از بوردو بخواهیم که درباره این توافق بیانیه‌ای رسمی روی سایتش بگذارد. این برای ما هم بهتر بود چون همه متوجه می‌شدند که این خبر فقط از سمت ما نیست و طرف مقابل هم بر این جابجایی تأکید دارد و آنها بیانیه‌ای منتشر کردند. بعد از آن ما هم مجبور شدیم که بیانیه‌ای منتشر کنیم. یک ساعت بعد شایعاتی مطرح شد مبنی بر اینکه بارسلونا برای خرید مالکوم ابراز تمایل کرده و برای او پیشنهادی به بوردو داده است.

مونچی گفت: من می‌دانستم که تیم‌های زیادی به خرید مالکوم علاقه دارند و بارسا هم یکی از آنها بود و به همین دلیل سعی کردیم در سریعترین زمان ممکن با بوردو توافق کنیم. من زمانی تعجب کردم که یکی از نمایندگان مالکوم به من زنگ زد و گفت که بوردو مانع سفر او به رم شده است. آنجا بود که به رئیس باشگاه بوردو زنگ زدم و او به من گفت که بارسلونا پیشنهاد بهتری به او داده و رم اگر مالکوم را می‌خواهد باید حداقل به اندازه بارسا پیشنهادش را بالا ببرد.

به گزارش تسنیم، مدیرورزشی جالوروسی تأکید کرد: به رئیس بوردو گفتم که ما با هم توافق کرده بودیم اما او گفت که ما چیزی را امضا نکرده‌ایم. با پالوتا (مالک باشگاه رم) تماس گرفتم و او گفت که برخلاف میل من، ما می‌توانیم پیشنهادمان را بالا ببریم. او گفت که شرایطش را دارد که پول بیشتری بابت خرید مالکوم بپردازد. پالوتا گفت که برای ارائه پیشنهاد جدید لازم است که مدارک جدیدی امضا شود و زمانی که من آن مدارک را برای او ارسال کردم گفت که مالکوم تا فردا به رم خواهد آمد. ساعت 11 بود که مدیربرنامه‌های مالکوم به من گفت که جلسه‌ای برگزار خواهد شد تا همه چیز حل و فصل شود اما در اواسط روز آنها به من گفتند که رم باید پیشنهاد دیگری بدهد چون بارسا دارد با بالا بردن پیشنهادش دارد فشار می‌آورد. به همین دلیل من گفتم مشکلی نیست، ما مالکوم را نمی‌خواهیم چون نمی‌خواستیم وارد یک مزایده شویم. اگر روز قبل هم پیشنهاد‌مان را بالا بردیم تنها عمل به خواسته رئیس بود اما دیگر نمی‌توانستیم بالاتر از آن برویم. داریم به شکایت از مالکوم فکر می‌کنیم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید