دردسر‌های یک سلفی برای ستاره بی‌حاشیه

    کد خبر :331483

جمشید هاشم‌پور سال‌هاست بدون هیچ حاشیه‌ای کار و زندگی می‌کند. همین آدم بی‌حاشیه و بر عکس نقش‌های اکشنش، آرام تصمیم گرفته به دیدار جمیشید مشایخی برود و عرض ادبی به محضر استاد کند و انگار از بد حادثه در این ملاقات در جمع بازیگرانی قرار می‌گیرد که همگی در شبکه‌های اجتماعی و دنیای واقعی حضوری پررنگ دارند.

جام جم: قانون مورفی دقیقا برای جمشید هاشم‌پور فعال شـــــده است؛ بازیگری که 40 سال است در سینما فعالیت دارد و در دهه 60 سوپراستار سینمای ایران بود که فروش فیلم‌ها را تضمین می‌کرد. ستاره‌ای که خیلی‌ها به عشق دیدن بازی‌های او با آن سر بی‌مویش به سینما می‌رفتند تا او را در هیبت قهرمان تاراج و کانی‌مانگا، عقاب‌ها، یوزپلنگ و… ببینند.

بازیگری که آنقدر هوشمند بود که با حضور در فیلم‌هایی مانند مادر و پرده آخر نشان داد توانایی‌های منحصر به‌فردی دارد و نباید نام او را به عنوان بازیگر اکشن به خاطر سپرد.

هاشم‌پور در همه این‌سال‌ها آنقدر هوشمند بوده که کمتر راضی به مصاحبه شده، در شبکه‌های اجتماعی اصلا حضور ندارد و عکس‌های یادگاری‌اش فقط با مردم کوچه و بازار است که هنوز عاشقانه او را دوست دارند و کنارش می‌ایستند و با او عکسی به یادگاری می‌گیرند.تا حالا کسی نشنیده و ندیده که این بازیگر در مجلسی یا محفلی یا مهمانی حضور داشته باشد.

سال‌هاست بدون هیچ حاشیه‌ای کار و زندگی می‌کند. همین آدم بی‌حاشیه و بر عکس نقش‌های اکشنش، آرام تصمیم گرفته به دیدار جمیشید مشایخی برود و عرض ادبی به محضر استاد کند و انگار از بد حادثه در این ملاقات در جمع بازیگرانی قرار می‌گیرد که همگی در شبکه‌های اجتماعی و دنیای واقعی حضوری پررنگ دارند، دست به مصاحبه‌‌شان خوب است و عکسی به یادگار می‌گیرد که با انتقاد تند کاربران شبکه‌های اجتماعی و رسانه‌ها رو‌به‌رو شده است

که‌ ای بابا این چه کاری است که با بازیگری پیشکسوت که بیمار است و حال و روز خوبی ندارد، عکس بگیرید و منتشر کنید که‌ای مردم ببینید ما به ملاقات آقای مشایخی رفته‌ایم و بله‌! ما چقدر خوبیم !‌ قانون مورفی دقیقا سراغ آقای ستاره رفته و بی‌خود و بی‌جهت این مرد بی‌حاشیه را وارد یکی از چالش‌برانگیزترین اتفاقات روز کرده است، اما همه آنهایی که جمشید هاشم‌پور را می‌شناسند می‌دانند که او از بدحادثه در قاب این عکس قرار گرفته و گرنه او کجا و این به اصطلاح قرتی‌بازی‌ها کجا!

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید