معاون توسعه روستایی و مناطق محروم کشور خبر داد

بهره‌مندی بیش از 32 هزار روستا از اینترنت پرسرعت/مخالفت‌ برخی‌ها از اینترنت پرسرعت در روستاها

    کد خبر :331477

معاون توسعه روستایی و مناطق محروم نهاد ریاست جمهوری با اشاره به اینکه تا سال 96 نزدیک به 27 هزار روستا از اینترنت پرسرعت بهره‌مند شده‌اند،گفت: امروز بیش از 32 هزار روستا از اینترنت پر سرعت برخوردار هستند.

ابوالفضل رضوی در گفت‌وگو با ایسنا، در تشریح لزوم گسترش اینترنت در سطح روستاها به عنوان یک نیاز روستانشینان گفت: در سال هایی برخی برای بهره مندی روستاییان از آب لوله کشی مخالفت می‌کردند و امروز به حمدالله مخالفت‌های این موضوع از بین رفته و آب لوله کشی را همه نیاز روستایی می‌دانند؛ در حال حاضر نیز برخی برای بهره‌مندی روستاها از اینترنت پرسرعت مخالفت می کنند.

وی افزود: بی تردید اینترنت برای روستاها یک نیاز مبرم است؛ چرا که اینترنت ابزاری برای اقتصاد روستا و ابزار آگاهی روستایی از بازارهای داخلی و بین المللی است. بنابراین یکی از مسائلی است که در دولت‌های 11 و 12 به آن توجه جدی شده است به شکلی که امروز بیش از 32 هزار روستا از اینترنت پر سرعت بهره‌مند شده‌اند.

رضوی ادامه داد: قطعا علی رغم برخی مخالفت‌ها تلاش خواهیم کرد تمام روستاهای کشور از اینترنت پر سرعت بهره‌مند شوند و از این مسیر روستایان از بازارهای داخلی و خارجی در جهت فروش محصولات خود بهره‌مند شوند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید