بهار پر رونق تلویزیون برای خردسالان

    کد خبر :331472

بیش از 90 درصد خردسالان ، سه و نیم ساعت از اوقات بهاری امسالشان را به تماشای تلویزیون اختصاص دادند.

به نقل از روابط عمومی رسانه ملی ، بر اساس یک نظرسنجی که اواخر خرداد ماه امسال در مرکز پژوهش و سنجش افکار صدا و سیما اجرا شد ، 90.9 درصد از خردسالان،بهار امسال از تلویزیون برای برای پُرکردن اوقات فراغت خود بهره برده اند. بر اساس این نظر سنجی که از 1113 نفر از خردسالان 4 تا 5 سال ساکن مراکز استان های کشور انجام شد این افراد به طور میانگین 3 ساعت و 36 دقیقه پای تلویزیون نشسته اند.

همچنین این نظرسنجی نشان داد 88.3 درصد از این گروه سنی،برنامه های ویژه گروه سنی خود را در تلویزیون دنبال کرده اند و 58.6 درصد از آنان علاقه مند به تماشای برنامه های مخصوص بزرگسالان بوده اند و همراه خانواده ، سریال ها و مستند های شبکه های مختلف را تماشا کرده اند.

تمرکز پرسشگران مرکز پژوهش و سنجش افکار روی ساعت تماشای تلویزیون در این گروه سنی نیز نشان داد ، بین ساعت های 10 تا 12 صبح و 4 تا 6 عصر تلویزیون بیشترین مخاطب را در میان خردسالان داشته است .

بر اساس این گزارش،شبکه های دو با برنامه های “خاله شادونه” “ماهی های بادکنکی” و”یادگاری های مادربزرگ” ؛ پویا با برنامه هایی مانند “مل مل” ،”حیوانات ماشینی “، و “نقاشی نقاشی” و قرآن با برنامه”نوگلان قرآنی” بیشترین مخاطبان را در میان گروه سنی 4 تا 5 سال داشته اند .

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید