فرماندار همه شهروندان جمهوری اسلامی باشید

    کد خبر :331448

معاون سیاسی-اجتماعی استانداری تهران خطاب به فرمانداران گفت: شما باید همزمان فرماندار مومنین و معتقدین جامعه و نیز کسانی که شاید ارتباط چندانی با دین نداشته باشند اما شهروند جمهوری اسلامی هستند، باشید.

شکرالله حسن بیگی شامگاه سه شنبه در مراسم معارفه سرپرست فرمانداری شهرستان پیشوا افزود: همواره به فرمانداران تذکر داده ایم فرماندار همه مردم هستند و در عمل باید به گونه ای رفتار کنند که دیدگاه همه جریان های سیاسی شهرستان را نیز در برگیرد.
وی تاکید کرد: فرمانداران باید همچون پدری دلسوز برای همه مردم شهرستان باشند.
معاون استاندار تهران همچنین در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تهدیدهای آمریکا علیه ملت بزرگ ایران اسلامی گفت: دشمن درصدد است با شیوه های مختلف روحیه مردم ایران را تضعیف کند ولی ملت ما با مقاومت می تواند در برابر جنگ اقتصادی و رسانه ای استکبار پیروز شود.
وی اضافه کرد: دشمن تلاش دارد از هر شیوه روحیه مردم را تضعیف کند غافل از اینکه مردم ایران استقامت در برابر زیاده خواهی دشمن را بخوبی آموخته اند.
حسن بیگی گفت: آمریکا تصور می کند مردم ایران همانند مردم کره شمالی با یک تهدید تسلیم می شوند غافل از اینکه مردم ایران در شرایط سخت مقاومت بیشتری از خود نشان می دهند و انقلاب اسلامی به آنان آموخته باید در برابر استکبار بایستند و از ارزش های انقلاب حراست کنند.
وی با تاکید بر ضرورت حل اختلاف ها بیان کرد: مردم ایران تجربه هشت سال دفاع مقدس را خوب به یاد دارند که در سایه وحدت و همدلی بر دشمن تا بن دندان مسلح پیروز شدند.
معاون سیاسی – اجتماعی استاندار تهران تاکید کرد: امروز زمان آن رسیده که همچون آن دوران طلایی (دفاع مقدس) اختلاف ها را کنار بگذاریم، مسائل را درون خود برطرف کنیم و در برابر هجمه های ناجوانمردانه دشمن بایستیم.
معاون استاندار تهران با تاکید بر اینکه اقتصاد مقاومتی تنها نسخه نجات کشور است افزود: مسئولان باید امروز دست به دست هم دهند و برای پیشبرد اهداف نظام بر مبنای اقتصاد مقاومتی عمل کنند.
به گزارش ایرنا در این مراسم حسین عباسی به عنوان سرپرست فرمانداری پیشوا معرفی و از زحمات محمدکرم محمدی فرماندار سابق این شهرستان تجلیل شد.
عباسی بخشداری مرکزی شهرستان قرچک و نیز معاونت سیاسی- انتظامی فرمانداری پیشوا را در کارنامه دارد.
محمدکرم محمدی هفته گذشته به عنوان فرماندار شاهرود منصوب شد.
شهرستان پیشوا با 80 هزار نفر جمعیت در 45 کیلومتری جنوب شرق تهران واقع شده است

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید