نوزاد خوشابی در بالگرد اورژانس هوایی متولد شد

  • آرشیو
  • سه شنبه ۲ مرداد ۱۳۹۷ ۱۶:۳۴
    کد خبر :331354

مسئول روابط عمومی مرکز حوادث و فوریتهای پزشکی دانشگاه علوم پزشکی سبزوار گفت: ظهر امروز یک نوزاد پسر در شهرستان خوشاب پیش از رسیدن مادرش به بیمارستان حین انتقال در بالگرد اورژانس هوایی متولد شد.

سعید فکور روز سه شنبه در گفتگو با ایرنا افزود: در پی تماس با اورژانس 115 سبزوار مبنی بر درد زایمان مادر باردار 17 ساله در درمانگاه روستای رباط جز از توابع شهرستان خوشاب بلافاصله یک دستگاه آمبولانس به محل اعزام شد.
وی ادامه داد: پس از حضور تکنسینهای اورژانس در محل و انجام اقدامات اولیه کادر درمانی، با هماهنگی لازم بالگرد اورژانس هوایی جهت انتقال مادر باردار اعزام شد.
او گفت: هنگام انتقال این مادر به بیمارستان و تشدید درد زایمان، با تلاش تکنسینهای اورژانس و مامای حاضر در بالگرد نوزاد پسر بر فراز آسمان سبزوار به دنیا آمد. مادر و نوزاد هر دو در سلامتی کامل و تحت مراقبتهای لازم به مرکز آموزشی درمانی شهیدان مبینی منتقل شدند.
26 مرکز اورژانس شهری و روستایی با 29 دستگاه آمبولانس، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس، یک موتورسیکلت آمبولانس و یک فروند بالگرد زیر نظر مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی اورژانس سبزوار فعالیت دارند.
سبزوار در فاصله 230 کیلومتری غرب مشهد واقع است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید