به هیچ وجه سراغ خوانندگی نمی روم!

    کد خبر :330947

آریا عظیمی نژاد آهنگساز و موزیسین گفت:به هیچ وجه سراغ خوانندگی نمی روم، مگر اینکه کاری دلی پیدا کنم.

آریا عظیمی نژاد موزیسین و آهنگساز در خصوص آخرین فعالیت هایش گفت: مشغول ساخت آلبومی شخصی با گروهی از نوازندگان هستم. این آلبوم بر مبنای موسیقی نواحی با فضای مدرن و امروزی ساخته شده است.

وی افزود:این کار بی کلام نیست و دربخش هایی از صداها، «پلی بک»استفاده می شود و ارکستر زنده روی صداها می نوازد.

عظیمی نژاد با بیان اینکه ششم شهریورماه این آلبوم را در جشنواره تهران روی صحنه می بریم، ادامه داد: به جز تولید این آلبوم تمرکزم روی آهنگسازی برای چندین خواننده از جمله علیرضا عصار و علیرضا قربانی است. این روزها بیش از هر کاری، به آهنگسازی برای تک آهنگ های مختلف فکر می کنم.

عظیمی نژاد در خصوص خوانندگیش گفت: به هیچ وجه سراغ خوانندگی نمی روم، مگر اینکه کاری دلی پیدا کنم.

وی با بیان اینکه کار من آهنگسازی است، گفت: قطعه «جراحت» یک اتفاق بود که باعث شد، آهنگی را بخوانم چرا که آن کار را با صدای چند خواننده امتحان کردم، اما نتیجه دلخواهم را نگرفتم از این رو خودم آن را خواندم و حس شخصی من به شعر قطعه «جراحت»، باعث شد تا بخوانم.

آهنگساز تیتراژ و موسیقی متن سریال «پایتخت» در خصوص موسیقی نواحی ایران و ساز و کارهایش اظهار کرد: موزیسین های فراوانی در کشورمان، در حوزه موسیقی نواحی فعالیت می کنند، اما خطر از بین رفتن تجربیات نسل های گذشته این نوع از موسیقی و ضعف در انتقال آن به نسل های جدید وجود دارد.

وی افزود:این خلاء باید به دست نسل های جدید پر شود و مستعدان موسیقی باید دغدغه یادگیری و انتقال این تجربه به نسل دیگر را پیدا کنند و نباید از آموزش این موسیقی صرف نظر کرد.

عظیمی نژاد در پایان در خصوص اینکه چرا خودش مسئولیت آموزش موسیقی نواحی را بر عهده نمی گیرد و آموزشگاه موسیقی تأسیس نمی کند، گفت: من حرفه ام آموزش نیست و کارم عملیاتی است و باید هر روز موسیقی بسازم در حالی که بسیاری هستند که تخصصشان آموزش است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید