واکنش جواهریان به حضور بازیگران چهره در تئاتر

    کد خبر :330896

نگار جواهریان، بازیگر تئاتر و سینما، در پست اینستاگرام خود، از بهبود چرخه اقتصادی در تئاتر با حضور بازیگران چهره گفت.

نگار جواهریان سلبریتی این روزهای سینما و تئاتر، با انتشار پستی در اینستاگرام بر لزوم وجود گردش مالی در تئاتر تاکید و در واکنش به برخی اظهار نظرها در خصوص عدم حضور چهره ها در تئاتر در پست خود نوشت:

«سینما به یک چرخه اقتصادی احتیاج دارد و باید این چرخه بچرخد و گرنه تعطیل می شود و من فکر می کنم اشکالی ندارد که حتی در تئاتر هم این اتفاق بیفتد که برای مثال فقط به خاطر یک بازیگر به تماشای آن نمایش بنشینیم، حتی اگر در آخر خیلی راضی نباشیم، بازهم فکر می کنم دیدنش بهتر از ندیدنش است.

واضح است که تئاتر به واسطه مخاطبانش زنده است و سخنان این هنرمند به دنبال کشاندن مخاطب روی صندلی تئاتر با استفاده از بازیگران چهره است. این امر می تواند در جمع آوری مخاطب موفق باشد ولی آیا مخاطب آوری فقط برای نمایش های به خصوص کمکی به گردش مالی در تئاتر می کند؟»

سینماخبر: از طرفی سخنان این سلبریتی را می توان، گردش مالی در تئاتر به قیمت تجاری شدن آن برداشت کرد، که این امر بعضا کاهش سطح کیفی نمایش های تئاتر را به دنبال دارد. همچنین فقط حمایت از چهره ها و نمایش آن ها، آنچنان کمکی به سایر هنرمندانی که نیاز به دیده شدن و دغدغه مالی دارند نمی کند؛ این در حالیست که خواستگاه تئاتر مخالف تجاری شدن آن است و گردش مالی صرفا برای چهره ها و نمایش های خاص، کمکی به وضعیت مالی در فضای گسترده تئاتر نمی کند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید