آخرین وضعیت مصدومیت نوشاد عالمیان/ ملی‌پوشان تنیس روی میز به مجارستان می‌روند

  • ورزشی
  • سه شنبه ۲ مرداد ۱۳۹۷ ۱۰:۱۲
    کد خبر :330830

برنامه تیم‌های ملی تنیس روی میز مردان و بانوان ایران تا زمان اعزام به بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ مشخص شد.

تنیس روی میز یکی از رشته‌های حاضر در کاروان ایران به منظور اعزام به بازی‌های آسیایی 2018 است؛ بازی‌هایی که رسماً از 27 مرداد آغاز شده و تا 11 شهریور ادامه خواهد یافت.

فدراسیون تنیس روی میز برنامه‌های خاصی را برای آمادگی هرچه مطلوب‌تر ملی‌پوشان تدارک دیده است. تیم ملی مردان قرار است تا چند روز دیگر راهی مجارستان شود تا اردوی مشترکی را با تیم ملی این کشور برگزار کند. اعضای این تیم پس از بازگشت به ایران، راهی بابل خواهند شد تا با توجه به تشابه آب و هوایی این شهر با جاکارتا، بتوانند در این خصوص نیز شرایط مشابهی را تجربه کنند و به سطح بالاتری تا زمان اعزام به اندونزی برسند.

تیم بانوان هم از چند روز آینده اردوی آمادگی خود را در آمادکی بین‌المللی تنیس روی میز آغاز می‌کند تا پیش از اعزام، به شرایط ایده‌آل برسد. اعضای این تیم هفته گذشته در مسابقات تور ایرانی بزرگسالان شرکت کردند که ندا شهسواری ملی‌پوش المپیکی کشورمان توانست به مقام قهرمانی برسد.

خبر دیگر مربوط به وضعیت نوشاد عالمیان است. این ملی‌پوش کشورمان هفته گذشته و در جریان حضور در تور جهانی کره جنوبی، دچار مصدومیت شد و به همین دلیل در رقابت‌های دو نفره شرکت نکرد. این عدم بازی در بخش دوبل با تصمیم سرمربی تیم ملی صورت گرفت؛ چرا که ممکن بود مصدومیت نوشاد تشدید شود. به هر حال عالمیان مشکل خاصی ندارد و اگر اتفاق خاصی هم رخ ندهد، بدون مشکل در بازی‌های آسیایی 2018 حضور خواهد داشت.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید