واکنش مسلمان به عدم انتخاب به عنوان پاسور برتر لیگ؛ برترین‌های جعلی و رابطه‌ای!

  • ورزشی
  • سه شنبه ۲ مرداد ۱۳۹۷ ۱۰:۰۸
    کد خبر :330827

ستاره فصل گذشته پرسپولیس به عدم انتخاب خود به عنوان بهترین پاسور لیگ واکنش نشان داد.

محسن مسلمان فصل گذشته با وجود اینکه در بسیاری از مسابقات نیمکت نشین شد توانست عنوان بهترین پاسور لیگ را با 10 پاس گل به خود اختصاص دهد و بعد از او امیری با 7 پاس گل قرار گرفت.

شب گذشته مراسم انتخاب برترین های لیگ برگزار شد و پیش بینی شد که مسلمان به خاطر ثبت آمار فوق العاده اش جایزه برترین پاسور لیگ را کسب کند اما در اقدامی عجیب این جایزه به سرور جباروف رسید که در جمع برترین پاسورهای لیگ جایی نداشت!

مسلمان که پرسپولیس را ترک کرد و به ذوب آهن پیوست، با انتشار متنی زیر به این اتفاق واکنش نشان داد:

«همیشه دلم رو كسانى شکستند، كه هرگز راضى به شكستن دلشون نبودم. ولی خدايا از بعضی از آدمهايت نميگذرم، از دل سنگشون، از جنبه نداشتنشون ،از همه خوبى هايى كه در حقشون کردم و دلشون رو زدم …. ولی بیشتر از همه از خودم نميگذرم ،حق من اين همه مهربون بودن و احساس داشتن نبود ….حق من اين همه تنهايى نبود، حق من این همه سکوت در برابر این همه بی عدالتی نبود…

تو لیگ پانزدهم از سایت نود ، نفر دوم ایران شدم ولی تو جمع برترینها نبودم، تو لیگ شانزدهم سومین بازیکن برتر شدم و جز بهترین پاسورهای لیگ و بازهم خبری در بین برترینها از من نبود، امسال هم با کلی تحمل نیمکت نشینی با اختلاف بیشترین پاس گل رو توی لیگ دادم ، ولی بازم به حقم نرسیدم

خدايا من با آدمهايت بد نبودم اما آنها با من بدکردند. آنها رو به تو واگذار میکنم…..!

من به فوتبالم ادامه میدم و هرروز انگیزم بیشتر میشه و هیچکدوم از شما آقایان نمیتونید من رو سر خورده بکنید ، چون دید من به زندگی وسیعتر از نگاه تنگ نظر شماست…. امسال بیشتر از سالهای قبل تلاش میکنم، نه برای اینکه جز برترینهای جعلی و رابطه ای باشم،بلکه به خاطر اینکه فقط بتونم برای محسن مسلمان ، طرفدارانش، مسئولین باشگاهی که بهم اعتماد کردند، و خانواده و دوستان واقعیم برترین باشم، یاعلی»

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید