رییس سازمان امور اجتماعی کشور تاکید کرد

ایجاد امکانات تفریحی سالم در مناطق ساحلی نیازمند تملک زمین

    کد خبر :330671

رییس سازمان امور اجتماعی کشور تملک زمین را لازمه اصلی ایجاد تفریحات سالم در سواحل دانست و گفت: این مشکل بایستی با مدیریت محلی برای سرمایه‌گذاران برطرف شود.

تقی رستم‌وندی در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه چندین سال است در سواحل و درحوزه نشاط اجتماعی اقداماتی انجام می‌شود، تصریح کرد: در راستای برقراری نشاط اجتماعی و سازماندهی سواحل سرمایه گذارانی که برای تخصیص سرمایه خود برای این امور مراجعه کرده بودند را به استانداری گیلان و مازندران معرفی کرده‌ایم.

رییس سازمان امور اجتماعی کشور ادامه داد: یکی از مشکلات اصلی سواحل کشور تملک و نبود زمین است که اگر این مشکل برطرف شود سرمایه‌گذاران زیادی در آن مناطق فعالیت خواهند کرد. به عبارت دیگر همانطور که حوزه هتل داری و گردشگری سواحل ما رونق گرفته برای ایجاد تفریحات و سرگرمی های سالم نیز، نیاز به تملک زمین است که این مشکل نیز بایستی با مدیریت محلی برای سرمایه‌گذاران برطرف شود.

به گزارش ایسنا، چندی پیش وزیر کشور در جلسه شورای اجتماعی کشور بر موضوع افزایش نشاط اجتماعی در جامعه تاکید کرد و در این میان نیز به این موضوع اشاره کرد که وزارت کشور آمادگی دارد تا با شروع فصل تابستان مناطق مختلف ساحلی را به هر کسی که بخواهد تسهیلات و امکاناتی ایجاد کند و موجبات شادی و نشاط مردم را فراهم آورد واگذار کند و برای این افراد نیز تسهیلات و وام در نظر گرفته‌ می‌شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید