هامر H1 با تیونینگ میل اسپک؛ بازتولید شد

  • خودرو
  • دوشنبه ۱ مرداد ۱۳۹۷ ۱۱:۰۹
    کد خبر :330282

هامر H1 یکی از پرطرفدارترین خودروهای آف‌رود در آمریکا است. شرکت تیونینگ به نام میل اسپک اتوموتیو، اقدام به معرفی نسخه‌ی تیونینگ شده از این خودرو کرده است.

نسخه‌ی نظامی هامر H1 با نام هاموی (HumVee) شناخته می‌شود. هفته‌ی گذشته بود که شرکت Mil-Spec Automotive از نسخه‌ی تیونینگ شده‌ی این محصول با نام H1 Launch Edition رونمایی کرد. حالا اولین نمونه از این خودرو تحویل مشتری شده و توجه زیادی به خود جلب کرده است. این خودرو به صورت سفارشی و بر اساس سلیقه مشتری تولید می‌شود. از مشخصه‌های این شاسی‌بلند بزرگ آف‌رودی باید به سیستم تعلیق جدید آن اشاره کرد که از نوع بادی است و می‌توان میزان بازی کمک فنرهای آن را تا ۷ اینچ تغییر داد. چنین سیستمی در افزایش توانایی‌های آفرودی این خودروی شاسی‌بلند تاثیر بسزایی دارد و راننده می‌تواند بسته به نیاز خود ارتفاع خودرو را افزایش یا کاهش دهد.

شرکت MSA عنوان کرده است که این سیستم تعلیق جدید راحتی بسیار بالایی را برای سرنشینان هامر H1 فراهم می‌کند. چون هامر H1 در نسخه‌ی استاندارد دارای سیستم تعلیق بسیار خشکی است و اصلا سواری راحتی ندارد. برای افزایش راحتی سرنشینان در این خودرو، تیونر علاوه بر نصب سیستم تعلیق بادی اقدام به نصب فنرهای بادی در زیر صندلی‌های نیز کرده است تا به این ترتیب راحتی سرنشینان بسیار افزایش پیدا کند. البته باید به این نکته نیز توجه داشت که صندلی‌های هامر H1 تیونینگ شده به گرمکن، تهویه و ماساژور نیز مجهز شده است و به این ترتیب باید این هامر H1 را باید راحت‌ترین و لوکس‌ترین هامری دانست که تا کنون تولید شده است. البته MSA هنوز اعلام نکرده است که فقط صندلی‌های جلویی این خودرو به این امکانات مجهز هستند یا هر چهار صندلی آن؛ البته باید گفت که اگر حتی فقط صندلی‌های جلویی نیز به چنین امکاناتی مجهز شده باشند باز این هامر H1 در دسته‌ی خودروهای لوکس طبقه بندی شود.

تمامی بخش‌های بیرونی و درونی این H1 Launch Edition به رنگ مشکی درآمده‌اند تا نمایی اسپرت و در عین حال با ابهت به دست بیاید. تمام کابین این خودرو نیز با چرم مشکی پوشیده شده است. MSA در خصوص بخش فنی این خودرو بجز سیستم تعلیق اطلاعاتی منتشر نکرده است اما باید اشاره کنیم که این هامر H1 به پیشرانه‌ی توربو دیزل ۶.۶ لیتری دورامکس مجهز است که این پیشرانه‌ی هشت سیلندر V شکل توانایی تولید ۵۰۰ اسب بخار قدرت و ۱۳۵۶ نیوتون متر گشتاور را دارد. باید از نظر نیز این خودرو را یک شاسی‌بلند بسیار توانا به حساب آورد. در انتها به قیمت این هامر H1 تیونینگ شده می‌رسیم که با توجه به مشخصاتی که ذکر کردیم اصلا ارزان نیست و ۲۹۰ هزار و ۸۳۷ دلار قیمت دارد.

 

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید