غرولندهای آقای خاص پس از تساوی شیاطین سرخ در دومین بازی تدارکاتی پیش فصل

  • ورزشی
  • دوشنبه ۱ مرداد ۱۳۹۷ ۹:۲۹
    کد خبر :330217

آقای خاص اعتراف کرد که ممکن است نتواند به بازیکنان مورد نظر در بازار نقل و انتقالات برسد و فاصله موجود با رقیب همشهری را کاهش دهد.

ژوزه مورینیو پس از تساوی بدون گل بامداد امروز (دوشنبه) تیمش مقابل سن‌خوسه‌ارث‌کوئیک در اردوی پیش فصل شیاطین سرخ در سانتاکلارای آمریکا از دغدغه‌های خود در خصوص احتمال ناکامی برای جذب بازیکنان مورد نظرش در بازار نقل و انتقالات تابستانی گفت.

منچستریونایتد تاکنون بازیکنانی مانند فرد، دیوگو دالوت و لی گرانت را خریده است و تنها تا نهم آگوست (18 مرداد) وقت دارد که سایر بازیکنان مورد نظرش را جذب کند و مورینیو نگران است که تا آن پایان مهلتی که دارد نتواند بازیکنان مورد نظرش را بخرد.

آقای خاص در نشست خبری پس از دومین بازی تدارکاتی اردوی پیش فصل من‌یونایتد در آمریکا، در پاسخ به این سؤال که آیا تیمش خریدهای دیگری هم خواهد داشت، عنوان کرد: آنچه که من می‌خواهم یک چیز است و آنچه که رخ می‌دهد چیزی دیگری است.

آینده آنتونی مارسیال، مهاجم فرانسوی شیاطین سرخ در هاله‌ای از ابهام قرار دارد به خصوص که مدیر برنامه‌های او فیلیپه لامبولی اعلام کرده است که بازیکن سابق موناکو می‌خواهد برود.

مورینیو اما گفت که بعید می‌‌داند بازیکن 22 ساله‌اش برنامه‌ای برای ترک اولدترافورد داشته باشد. او اظهار داشت: من دوست داشتم الان در لس‌آنجلس باشم و به جای آن الان در سن‌خوسه هستیم. شما در زندگی‌تان نمی‌توانید هر کاری که می‌خواهید انجام دهید. من دوست داشتم که ما به لس‌آنجلس برویم و در لس آنجلس تمرین کنیم و تمام 5 بازی تدارکاتی‌‌مان را آنجا برگزار کنیم اما اعلام شد که ما به آنجا نمی‌رویم، هتل‌‌مان عوض نمی‌شود و بعدش هم باید به منچستر برگردیم. من دوست داشتم که بازی اول‌مان در فصل جدید لیگ برتر مقابل لسترسیتی روز یکشنبه برگزار شود اما حالا باید روز جمعه بازی کنیم. پس در زندگی همیشه شما به چیزهایی که می‌خواهید نمی‌رسید.

یونایتد در دو بازی تدارکاتی‌اش در اردوی پیش فصل مساوی کرده است و دو روز دیگر هم در جام قهرمانان بین‌المللی باید به مصاف میلان برود.

به گزارش تسنیم ،یکی از نکات مثبت اردوی پیش فصل برای آقای خاص در سانتاکلارا، عملکرد بال شیلیایی او الکسیس سانچس بود، کسی که با وجود مشکلاتش برای دریافت روادید سفر به آمریکا، حضور قوی در اردوی شیاطین سرخ داشت.

مورینیو گفت: او خوب کار کرد. معمولاً بازیکنانی که چنین شرایطی دارند، به صورت انفرادی با مربی شخصی تمرین می‌کنند اما در مورد سانچس اینگونه نبود. ما می‌دانستیم که او از نظر فیزیکی روبه‌راه است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید