صهیونیست‌ها در رده پیشکسوتان هم کشتی‌گیر جذب کرده‌اند!

  • ورزشی
  • یکشنبه ۳۱ تیر ۱۳۹۷ ۱۱:۲۹
    کد خبر :329448

عضو شورای فنی تیم های ملی کشتی آزاد گفت: رژیم اشغالگر قدس برای تعلیق کشتی ایران حتی در رده پیشکسوتان هم نماینده در رقابتهای جهانی دارد!

ابراهیم جوادی در گفتگو با مهر با بیان اینکه از دست دادن کرسی ایران در هیات رئیسه اتحادیه جهانی کشتی اتفاق بسیار نامطلوبی بود، اظهار داشت: استعفای رسول خادم از جمع اعضای هیات رئیسه اتحادیه جهانی و از دست دادن این کرسی ارزشمند بین المللی، اتفاق خوبی برای کشتی ما نبود. البته رسول خادم هم بعد از اینکه متوجه شد هیچ حامی و پشتیبانی در بحث رفع خطر تعلیق کشتی ایران ندارد چنین تصمیمی گرفت. در واقع اگر هم خادم در هیات رئیسه اتحادیه جهانی هم باقی می ماند نمی توانست در برابر توجیه عدم رویارویی با رقبای رژیم اشغالگر قدس اقدام خاصی انجام دهد.

وی تصریح کرد: متاسفانه نفوذ و لابی صهیونیست‌ها در کمیته بین المللی المپیک تا جایی قوی و تاثیرگذار است که اسرائیلی ها حتی در رده پیشکسوتان هم به جذب کشتی‌گیر پرداختند تا علاوه بر رده های نوجوانان، جوانان، امید و بزرگسالان هم بتوانند برای ما خطر ایجاد کنند.

دارنده چهار مدال طلای قهرمانی کشتی جهان افزود: به هر حال رسول خادم صاحب جایگاه والایی در هیات رئیسه اتحادیه جهانی بود و بارها با ارائه طرح و برنامه های خلاقانه در کشتی جهان نشان داده بود یکی از مهره های اصلی هیات رئیسه است اما در نهایت نتوانست کاری در خصوص مشکل مذکور بکند و چندی پیش استعفا داد. متاسفانه این در حالی بود که خادم سالها برای دستیابی ایران به چنین کرسی ارزشمندی تلاش کرد و ارتباط خوبی با کشورهای مختلف بوجود آورد، اما در نهایت نتوانست به وضعیت کنونی ادامه داد.

عضو شورای فنی تیم های ملی کشتی آزاد ادامه داد: ما بزودی رقابتهای جهانی جوانان، امید و بزرگسالان را در کشورهای اسلواکی، رومانی و مجارستان پیش رو داریم که اگر در یکی از این رقابتها به رقبای اسرائیلی برخورد کنیم با تعلیق و محرومیت کشتی ایران روبرو خواهیم شد. آنچه مسلم است متولیان سیاست خارجی کشور و دستگاه دیپلماسی باید فکری به حال این مشکل می کرد و از مدتها پیش برای حل و فصل عدم رویارویی با حریفان اسرائیلی اقدامی انجام می داد که متاسفانه اینگونه نشد. حالا متولیان کشتی مانده اند و رقابتهای پیش رو که در تمامی آنها باید احتمال برخورد با قرعه اسرائیل را داشت.

وی در پایان خاطر نشان کرد: امیدوارم از این پس هم بتوانیم با شانس و اقبال در قرعه کشی و گروه بندی مسابقات مختلف جهانی همراه باشیم که البته با توجه به تعدد اوزان در دو رشته آزاد و فرنگی در رده های جوانان، امید و بزرگسالان و حتی پیشکسوتان، چنین شانس و اقبالی تقریبا غیرممکن است!

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید