واکنش باشگاه پرسپولیس نسبت به جدایی وحیدامیری

  • ورزشی
  • یکشنبه ۳۱ تیر ۱۳۹۷ ۱۱:۲۸
    کد خبر :329442

باشگاه پرسپولیس نسبت به جدایی وحید امیری از این تیم و پیوستن به ترابوزان اسپور ترکیه واکنش نشان داد.

پندار خمارلو در گفتگو با مهر، در خصوص جدایی وحید امیری از باشگاه پرسپولیس و حضور هافبک تیم ملی فوتبال ایران در باشگاه ترابوزان اسپور ترکیه گفت: او یکی از بهترین بازیکنان پرسپولیس بود. طبیعی بود نظر کادر فنی نسبت به حفظ وی مساعد باشد. با این حال قراردادش به پایان رسیده بود و دوست داشت شرایط حضور خود در تیم های اروپایی را هم بسنجد.

مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس ادامه داد: هیات مدیره با افزایش مبلغ قرارداد قبلی‌اش هم موافقت کرده بود. مبلغ پیشنهادی خود را به مدیر برنامه هایش اعلام کردیم و قرار شد امیری، صبح پنجشنبه به باشگاه بیاید و قراردادش را امضا کند. اما دیدیم مدیر برنامه های او به جای اعلام توافق با باشگاه، صحبت های دیگری در خصوص نرسیدن به جمع بندی بر سر مسائل مالی می کند که سریعا هم واکنش نشان دادیم. چون تمام شرایط ما را در جلسه ای که با آقای گرشاسبی داشت پذیرفته بود.

وی درباره اینکه پیشنهاد باشگاه پرسپولیس به امیری بیش از سه میلیارد تومان برای یک فصل بوده است اظهار داشت: به هیچ وجه چنین موضوعی صحت ندارد. رقمی که به امیری اعلام کردیم نسبت به قرارداد قبلی اش بالاتر بود اما نمی توانستیم پولی را به وی بدهیم که باعث برهم زدن آرامش تیم شود. مبلغ نسبتا معقولانه ای توسط مدیریت اعلام شد که به هر حال مورد قبول وی قرار نگرفت.

خمارلو در پایان خاطرنشان کرد: برای وحید امیری که یکی از بااخلاق ترین بازیکنان تیم بوده آرزوی موفقیت می کنم و امیدوارم بهترین اتفاقات در آینده فوتبالی اش رقم بخورد. باشگاه پرسپولیس نیز بابت زحماتی که این بازیکن کشید تشکر می‌کند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید