مدیر عامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر عنوان کرد

ضرورت توجه به پویایی شبانه پایتخت

    کد خبر :323691

مدیر عامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر گفت: اهمیت به حیات شبانه پایتخت سبب ارتقاء سلامت روانی شهروندان و پویایی شبانه شهر می‌شود.

فرهاد افشار در دومین نشست تدوین ضوابط مشاغل سیار و بی کانون شهر تهران با اشاره به اهمیت توجه به سلامت روانی شهروندان و پویایی شبانه شهر، گفت: حضور ون کافه‌ها در سطح شهر سبب بیداری شب‌های تهران و حیات شبانه پایتخت شده است.

وی با تاکید بر تدوین ضوابط برای استقرار ون کافه‌ها و سایر فروشندگان مواد غذایی بی کانون، اظهارکرد: کلانشهر تهران پتانسیل پویایی 24 ساعته را دارد و با مشخص کردن محل استقرار در مناطق 22 گانه برای این شیوه از فروش می‌توانیم از ظرفیت شبانه تهران نیز بهره ببریم.

افشار افزود: در این راه به همیاری وزارت بهداشت جهت تأمین بهداشت عمومی و سلامت مواد غذایی عرضه شده، جهت تعیین زمان فعالیت و مباحث امنیتی به اداره اماکن، جهت شناسنامه دار کردن واحدهای صنفی به وزارت صنعت، معدن و تجارت و همراهی اتاق اصناف و اتحادیه و رفع مشکلات ترافیکی به حضور پلیس راهور نیازمندیم.

به گزارش ایسنا، وی تصریح کرد: تدوین و به کار گرفتن قوانینی همچون حضور مشاغل سیار در ساعات تعطیلی واحدهای صنفی، رعایت فاصله مناسب از دور برگردن ها، عدم حضور در محورهای اصلی، فعالیت در ساعات مشخصی از شب و…. بخشی از ضوابط حضور صاحبان این مشاغل است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید