اختلالات بینایی در گردهمایی اپتومتریست ها بررسی می شود

    کد خبر :315901

عضو شورای عالی نظام پزشکی کشور، از بررسی مهم ترین مباحث مرتبط با سلامت چشم و بینایی در بیست و یکمین کنگره اپتومتری ایران، خبر داد.

به گزارش مهر، اپتومتریست جواد ملایی دبیر اجرایی بیست و یکمین کنگره اپتومتری ایران، گفت: این کنگره در محورهایی چون دید دو چشمی، آمبلیوپی، عینک طبی و عدسی تماسی با حضور بیش از ۱۰۰۰ اپتومتریست از ۲۴ تا ۲۶ مرداد ۹۷ در مرکز همایش های رازی برگزار می شود.

وی، شرکت کنندگان در این کنگره را اپتومتریست های سراسر کشور، چشم پزشکان و دانشجویان رشته اپتومتری عنوان کرد و افزود: مقالات زیادی به دبیرخانه کنگره ارسال شده است و همکاران می توانند جهت ثبت نام و اطلاعات بیشتر به سامانه www.ioac.ir مراجعه کنند.

عضو شورای عالی نظام پزشکی کشور، اظهارداشت: سخنرانان با توجه به رویکرد اصلی کنگره به شرح وظایف اپتومتریست ها، شیوه درمان جدید و معرفی و رونمایی از تکنولوژی های جدید برای بررسی و تشخیص اختلالات نابینایی و اختلالات دید دو چشمی و آمبلیوپی می پردازند.

وی گفت: اپتومتریست ها به عنوان مراقبین اولیه بینایی به ارائه خدماتی مثل بررسی و تشخیص عیوب انکساری، اختلالات دید دو چشمی و انحرافات چشمی می پردازند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید