مذاکره با هنرمندان شاخص موسیقی

طراح و ایده پرداز «شب شنبه ها» از ادامه این پروژه موسیقایی در اوایل اردیبهشت ماه با حضور گروه ها و هنرمندان مطرح موسیقی کشورمان خبر داد.

رضا دادویی طراح و ایده پرداز پروژه «شب شنبه‌ها» گفت: توقف پروژه «شب شنبه ها» به هیچ عنوان به منزله تعطیلی این برنامه های موسیقایی نیست و ما قرار است بعد از برنامه ریزی هایی که در این مورد انجام دادیم حداقل دو پروژه را قبل از فرا رسیدن ماه مبارک رمضان اجرا کنیم که چند تالار از جمله حافظ و مجموعه تئاتر مستقل نیز پیشنهادهایی برای اجرای پروژه های «شب شنبه ها» ارائه داده اند که مشغول بررسی آنها هستیم و به محض قطعی شدن اسامی تالار یا تالارهای میزبان را اعلام می کنیم.

وی ادامه داد: ما ماه مبارک رمضان را در پیش داریم در نتیجه فرصت چندانی برای اجرای کامل برنامه ها در فاز جدید پروژه « شب شنبه ها» نداریم اما بنا داریم تا زمان فرا رسیدن ماه رمضان حداقل دو برنامه اجرا کنیم که در همین زمینه مذاکراتی نیز با تعدادی از هنرمندان صورت گرفته که اگر امکانات فراهم شد از نیمه اردیبهشت ماه فاز جدید پروژه را آغاز کنیم.

طراح و ایده پرداز پروژه «شب شنبه ها» در بخش پایانی صحبت های خود توضیح داد: خوشبختانه روند کار در پروژه «شب شنبه ها» طوری بوده که هم اکنون شاهد استقبال گروه ها و هنرمندان هستیم  که این موضوع نیز کار ما را در روند انتخاب گروه ها سخت تر و فشرده تر کرده است. البته ما در دور جدید این پروژه با هنرمندانی چون آریا عظیمی نژاد، مهیار علیزاده، فردین خلعتبری، بهرام دهقانیار، محمد صداقت و ژوبین عسگریه نیز وارد مذاکره شده ایم که بتوانند در قالب آثار تجربی کارهایی را در این پروژه اجرا کنند، اما با توجه به اینکه هنوز هیچ چیزی قطعی نیست ترجیح می دهم در آینده ای نزدیک نسبت به اطلاع رسانی آنها اقدام کنم.

پروژه «شب شنبه ها» فعالیت خود را با محوریت جستجو و گفتگو میان رشته های مختلف هنری از طریق اجرای کنسرت، تئاتر، ویدیوآرت، چیدمان آغاز کرد که آزمون و خطا، شکستن قالب های مرسوم و نوآوری، بداهه پردازی و هنر تجربی از دیگر رویکردهای این پروژه فرهنگی و هنری بود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید