«بِهت مریضم» اشوان منتشر می‌شود

    کد خبر :31460

یک تهیه کننده موسیقی با اعلام خبر انتشار اولین آلبوم رسمی اشوان خواننده موسیقی پاپ از جزئیات فعالیت های تعدادی دیگر از خوانندگان سخن گفت.

رسول ترابی تهیه کننده و مدیر موسسه فرهنگی هنری «آوای دوران» در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به تازه ترین فعالیت های انجام گرفته خوانندگان همکار این مجموعه توضیح داد: با توجه به قرار گرفتن در ایام ماه مبارک رمضان و برگزار نشدن کنسرت ها هم اکنون درگیر دریافت مجوز برای خوانندگان طرف قرارداد شرکت هستیم که طبق برنامه ریزی ها قرار است در روزهای آخر تیر ماه کنسرت هایی را برگزار کنند.

وی ادامه داد: در صورت صدور مجوز، اشوان یکی از روزهای آخر تیرماه در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران و گروه «سون» با اجرای آثار جدیدشان در مرکز همایش های برج میلاد تهران کنسرت های خود را برگزار می کنند. فرزاد فرزین هم در صورت کسب مجوز ، اواسط مرداد ماه کنسرت های خود را در تهران برگزار می کند.

این تهیه کننده با اشاره به فعالیت های سینا حجازی هم بیان کرد: سینا حجازی مدتی است که روی چند تک آهنگ و کلیپ کار می کند که این آثار با توجه به وسواس زیاد این خواننده در تولید آثارش مدتی زمان بر است بنابراین به محض انتشار این آثار برنامه ریزی ها برای برگزاری کنسرت این خواننده نیز  صورت می گیرد که بتوانیم در خدمت طرفدارانش باشیم.

مدیر موسسه فرهنگی هنری «آوای دوران» درباره برنامه های رحیم شهریاری نیز عنوان کرد: رحیم شهریاری هم اکنون در خارج از کشور حضور دارد و به محض بازگشت او به ایران درباره اجراهای صحنه ای برنامه ریزی خواهیم کرد.

ترابی درباره تاریخ انتشار اولین آلبوم رسمی اشوان خواننده جوان پاپ نیز گفت: تمامی کارهای مربوط به انتشار آلبوم اشوان انجام گرفته و اگر مشکلی پیش نیاید اولین آلبوم این خواننده پس از ماه مبارک رمضان با عنوان « بهت مریضم» در دسترس دوستداران موسیقی قرار می گیرد. این آلبوم شامل ۱۳ قطعه است که توسط شرکت «آوای دوران» و به تهیه‌کنندگی من منتشر خواهد شد. تمامی ترانه‌ها و ملودی‌ها اثر هم از اشوان است و هومن نامداری و سعید شمس به عنوان تنظیم کننده در اثر حضور دارند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید