با این مرورگر از حفظ امنیت خود کاملا مطمئن باشید

    کد خبر :314425

مرورگر بریو که بر روی حفظ امنیت و حریم شخصی کاربران خود متمرکز شده است، قابلیت جدیدی را برای افزایش این امنیت در نظر گرفته است.

به گزارش بازتاب به نقل از وی تری، قابلیت جدید، زبانه‌های وب‌گردی خصوصی نام دارد که از فناوری رمزگذاری تحت وب تور برای وبگردی کاملا ایمن استفاده می کند.

در حال حاضر تمامی مرورگرهای مشهور از قابلیت خصوصی سازی زبانه ها و نشست های وبگردی برخوردار هستند، اما تلاش آنها برای حفظ حریم شخصی کاربران به ندرت از پاک کردن کوکی ها در زمان خروج کاربر از محیط مرورگر فراتر می رود.

وب سایت ها می توانند با استفاده از قابلیت انگشت نگاری مرورگر که موجب انتقال اطلاعات از مرورگرها به وب سایت ها می شود، به دقت هویت کاربران را بدون نیاز به کوکی ها شناسایی کنند.

اما با استفاده از تور در مرورگر مذکور، تونلی ایمن میان مرورگر و وب سایت ایجاد می شود و میزان اطلاعات منتقل شده به مرورگر هم به حداقل می رسد تا از این طریق هویت کاربر قابل فاش شدن نباشد.

قابلیت جدید که فعلا در مرحله آزمایشی است پس از تکمیل می تواند امنیت و حریم شخصی کاربران اینترنت را به خصوص در برابر شرکت های سرویس دهنده اینترنت، به میزان قابل ملاحظه ای افزایش دهد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید