تصادف آتشین ال 90 با کامیونت در حوالی کن

  • حوادث
  • یکشنبه ۱۰ تیر ۱۳۹۷ ۹:۲۹
    کد خبر :314342

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران از فوت و مصدومیت دو نفر در حادثه تصادفی در نزدیکی رودخانه کن خبر داد.

جلال ملکی در گفت و گو با ایسنا در مورد جزییات این حادثه اظهار کرد: ساعت 20 دقیقه بامداد یک مورد حادثه تصادف در مسیر شرق به غرب و اتوبان همت نرسیده به رودخانه کن به سامانه 125 سازمان آتش نشانی تهران اعلام شد که بلافاصله دو ایستگاه از دو مسیر مختلف به محل اعزام شدند.

وی در مورد جزییات این تصادف اظهار کرد: در محل مشاهده شد که یک دستگاه خودروی ال 90 با دو سرنشین به هنگام حرکت به عقب یک دستگاه کامیونت برخورد کرده و دراثر این حادثه بخش جلوی خودروی ال 90 زیر قسمت عقب کامیونت رفته و شعله ور شده بود.

وی ادامه داد که آتش پیش از رسیدن عوامل آتش نشانی توسط رانندگان خودروهای عبوری با خاموش کننده هایی که در اختیار داشتند خاموش شده و هر دو سرنشین خودرو ال 90 را از خودرو خارج کرده بودند.

ملکی در مورد وضعیت دو سرنشین گفت: بعد از معاینات مشخص شد که یکی از سرنشینان خانمی حدودا 17 ساله بود که بر اثر شدت جراحات جان خود را از دست داده بود و راننده که حدودا 26 ساله بود شدیدا مصدوم شده بود.

به گفته ملکی، در پی این حادثه، ترافیک سنگینی نیز در مسیر ایجاد شده بود و آتش نشانان با کمک عوامل پلیس راهور پس از انجام ایمن سازی های لازم مصدومان را نیز تحویل عوامل اورژانس دادند.

وی همچنین گفت: خودرو به محل امن منتقل شد و پس از انجام ایمن سازی های لازم ترافیک به حالت عادی بازگشت و عملیات در ساعت 1 و 21 دقیقه به پایان رسید.

سخنگوی سازمان آتش نشانی توصیه کرد که رانندگان به خصوص جوان‌ترها با سرعت مطمئنه رانندگی و از کمربند ایمنی در هنگام رانندگی استفاده کنند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید