آپدیت ماه جولای آفیس برای اندروید با قابلیت‌های متنوع منتشر می‌شود

    کد خبر :314107

سرویس‌ها و محصولات مایکروسافت به‌طور پیوسته در حال بهبود هستند، این‌بار شاهد تغییراتی در آفیس اندروید هستیم.

مایکروسافت تصمیم گرفت تا از تمام قابلیت‌های به‌روزرسانی ماه جولای مجموعه‌ی آفیس اندروید رونمایی کند. زمان دقیق انتشار این به‌روزرسانی هنوز به‌صورت دقیق مشخص نیست؛ اما در حال حاضر انتشار لیستی از قابلیت‌ها و بهبودهای مایکروسافت آفیس در به‌روزرسانی ماه آینده نیز کافی به‌نظر می‌رسد.

از میان اپلیکیشن‌های آفیس اندروید، مایکروسافت ویژگی‌های جدید را برای سه اپلیکیشن وُرد، اوتلوک و پاورپوینت به‌میزان یکسان منتشر می‌کند. خبر خوش اینکه امکان تست قابلیت‌های مورد بحث برای اعضای اینسایدر آفیس با دانلود از فروشگاه گوگل پلی فراهم شده‌ است؛ بنابراین در یک ماه آینده، تغییراتی را در این سه اپلیکیشن بدین صورت شاهد خواهیم بود:

تغییرات اوتلوک اندروید شامل امکان حذف مخاطبان و فعال‌سازی حالت عدم مزاحمت (DnD) در زمان‌های دلخواه توسط کاربر است.
در وُرد اندروید، شمارنده‌ی کلمات همگام با اسکرول صفحه کار شمارش را انجام می‌دهد. همچنین امکان زوم با دقت بهتر وجود دارد، به‌گونه‌ای که سند مورد نظر تنظیم دقیق‌تری با صفحه نمایش دستگاه خواهد داشت.
در پاورپوینت اندروید، اجازه‌ی دسترسی کاربران به کامنت‌ها و یادداشت‌ها در کنار امکان خواندن و ویرایش راحت‌تر اسلایدها بدون توجه به جهت عمودی یا افقی بودن صفحه نمایش دستگاه باعث راحتی کاربر می‌شود. گرفتن عکس‌های بهتر و به اشتراک‌گذاری آن‌ها با موانع کمتر نیز قابلیت دیگر آن است.

با دانستن قابلیت‌های جدید آفیس اندروید پیش از انتشار آن‌ها، انتظاری که از ویژگی‌های جدید می‌رود، مشخص خواهد بود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید