کاراته کسب سهمیه المپیک ،مشخص‌شدن رقبای نمایندگان کشورمان در روز دوم

  • ورزشی
  • شنبه ۹ تیر ۱۳۹۷ ۱۰:۱۱
    کد خبر :313834

با انجام آیین قرعه‌کشی , ۵ نماینده کاراته کشورمان حریفان خود را در رقابت‌های گزینشی المپیک شناختند.

به گزارش بازتاب و به نقل از سایت فدراسیون کاراته، در دومین روز رقابت‌های کسب سهمیه المپیک کرواسی 5 نماینده کشورمان امروز (شنبه) به‌روی تاتامی خواهند رفت که بر اساس قرعه، در وزن منهای 53 کیلوگرم، فاطمه خنکدار ابتدا با آسیا آگوس از ایتالیا دیدار خواهد کرد و در صورت پیروزی به مصاف آزیره توکتاگازی از قزاقستان می‌رود.

در وزن به‌اضافه 59 کیلوگرم، نگین آلتونی پس از استراحت در دور اول ، دور دوم با برنده آرژانتین و سوئیس مبارزه می‌کند.

در بخش پسران و در وزن منهای 61 کیلوگرم، علیرضا فرجی به مصاف نیکیتا اورلاس از لیتوانی می‌رود و در صورت برد با برنده استرالیا و کره مبارزه خواهد کرد.

در وزن منهای 68 کیلوگرم نیز ابوالفضل میرزایی ابتدا به مصاف لوکاس برزا از برزیل می‌رود و در صورت برنده شدن به مصاف برنده ازبکستان و مالزی می‌رود.

در وزن به‌اضافه 68 کیلوگرم، نوید محمدی در مبارزه اول با متئو گیرالدو از کلمبیا دیدار می‌کند و در صورت برد به مصاف نماینده عربستان خواهد رفت.

نمایندگان کشورمان روز گذشته با نقره مبینا حیدری موفق به کسب اولین سهمیه کاراته در المپیک جوانان شد. نگین آلتونی و فاطمه خنکدار هم با وجود کسب نشان برنز از کسب سهمیه المپیک بازماندند و شانس خود را امروز امتحان خواهند کرد. در بخش پسران نیز علیرضا فرجی در جایگاه پنجم ایستاد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید