منافی: صحبت‌های اخیر کی‌روش جالب نبود/ او نباید توپ را به زمین دیگران بیندازد

  • ورزشی
  • جمعه ۸ تیر ۱۳۹۷ ۱۱:۳۰
    کد خبر :313109

بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: اینکه کی‌روش توپ را به زمین برانکو یا دیگر مربیان لیگ برتری بیندازد زیاد جالب نیست و خیلی‌ها از حرف‌های اخیرش استقبال نکردند.

جواد منافی در مورد صحبت‌های اخیر کی‌روش و چالش‌هایی که میان این مربی و برانکو ایوانکوویچ وجود دارد، گفت: من معتقدم که صحبت‌های اخیر کی‌روش جالب نبود. ما در جام جهانی عملکرد درخشانی داشتیم و مردم هم خیلی خوشحال هستند و این اصلاً درست نبود که بعد از بازی با پرتغال چنین فضایی ایجاد شود. کی‌روش مربی بزرگی است که خیلی برای تیم ملی زحمت کشیده، ولی او نباید در این شرایط توپ را به زمین دیگران بیندازد.

بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال کشورمان در ادامه تأکید کرد: همه دیدند که تأثیرگذاری کی‌روش در تیم ملی چقدر زیاد بود و با اینکه به دور بعد صعود نکردیم مردم از عملکرد تیم ملی راضی هستند. اینکه کی‌روش توپ را به زمین برانکو یا دیگر مربیان لیگ برتری بیندازد زیاد جالب نیست و خیلی‌ها از حرف‌های اخیر سرمربی تیم ملی استقبال نکردند.

به گزارش تسنیم ،وی با اشاره به ادامه همکاری تیم ملی با این مربی پرتغالی اظهار داشت: در مورد این موضوع باید فدراسیون و خود کی‌روش تصمیم بگیرند. طبیعتاً فدراسیون فوتبال دوست دارد همکاری‌اش را با کی‌روش ادامه دهد، ولی یکسری برخوردها از سوی این مربی باعث می‌شود که خیلی‌ها ناراحت شوند. امیدوارم این شرایط در آینده تغییر کند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید