درخواست‌های غیرمعمول ایرانی‌ها از داوطلبان افتخاری؛ از کمک برای خرید صندلی چرخدار تا ماهی‌گیری!

    کد خبر :313069

کمیته گردشگری جمهوری تاتارستان روسیه گزارشی درباره هواداران جام جهانی ۲۰۱۸ در شهر کازان از جمله ایرانی‌ها منتشر کرد.

نماینده کمیته گردشگری جمهوری تاتارستان گفت: هواداران ایرانی بارها درخواست‌های غیرمعمولی از داوطلبان افتخاری جام جهانی 2018 روسیه داشته‌اند. یکی از آنها خواسته بود تا به او در خرید صندلی چرخدار برای همسرش کمک کنند که می‌خواهد پس از پایان رقابت‌ها در اختیار مؤسسه خیریه‌ای قرار بگیرد. گروه دیگری از ایرانی‌ها می‌خواستند تا شکار و ماهی‌گیری همراه با شنا را برای آنها سازماندهی کنیم.

وی افزود: از آغاز جام جهانی 2018 بیشترین درخواست‌ها از ما در حوزه گشت‌وگذار از سوی ایرانی‌ها و کلمبیایی بوده است. گردشگران کشورهای آلمان، فرانسه، اسپانیا، انگلیس و استرالیا نیز در رده‌های بعدی بودند. بیشترین تقاضاهای گردشگران برای سفر و اقامت در جزیره سویاتسک بود. بیشترین پرسش‌ها از داوطلبان افتخاری نیز پیرامون خرید ارز، رفتن به پیاده‌راه رودخانه، رستوران‌های ایتالیایی و خرید سیم‌کارت بوده است. همچنین درخواست‌هایی درباره نقشه شهر، راهنما و سفر به اطراف شهر کازان و جمهوری تاتارستان داشتیم.

به گزارش تسنیم ، تیم ملی فوتبال کشورمان دومین بازی خود از گروه B جام جهانی 2018 روسیه را روز 30 تیر برابر اسپانیا در شهر کازان برگزار کرد که در آن بازی با نتیجه یک بر صفر شکست خورد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید