امیر غفرانی: در استان البرز سایت تخصصی تیروکمان می‌سازیم

  • ورزشی
  • جمعه ۸ تیر ۱۳۹۷ ۱۱:۰۹
    کد خبر :313007

مدیرکل تربیت بدنی استان البرز از احداث سایت تخصصی تیروکمان در استان البرز خبر داد.

امیر غفرانی با بیان این که در زیر ساخت‌های ورزشی استان البرز دچار ضعف هستیم، اظهار کرد: از زمانی که کرج به استان البرز تبدیل شد، در زیر ساخت‌های ورزشی دچار ضعف زیادی شدیم و در حال حاضر نیز شرایط راضی‌کننده‌ای نداریم. البته با تمام مشکلاتی که در زیرساخت‌های ورزشی استان البرز وجود دارد، سعی داریم در مجموعه ورزشی شریعتی این استان زمینی را با تمام امکانات برای احداث سایت تخصصی تیروکمان برای ملی‌پوشان در نظر بگیریم تا دیگر دغدغه‌ای برای برپایی اردو نداشته باشند.

به گزارش ایسنا ،وی گفت: زمانی که مدیریت اداره کل تربیت بدنی استان البرز را بر عهده گرفتم، بودجه ورزشی این استان بسیار محدود و ناچیز بود. به طوری که در سال 95 بودجه ورزشی این استان 2میلیارد و 700میلیون بود که با تلاشهای زیاد توانستم این بودجه را در سال 96 به 3میلیارد و 600میلیون تومان و امسال به 4میلیارد تومان افزایش دهم. همچنین در حال حاضر 48 هیات فعال داریم که به دنبال فضای تمرینی مناسب برای این هیات‌ها هستیم تا بدون هیچ دغدغه‌ای ورزش همگانی و قهرمانی خود را پیگیری کنند.

مدیر کل تربیت بدنی استان البرز در پایان خاطرنشان کرد: در مدتی که مدیرکل تربیت بدنی استان البرز شده‌ام، سعی کردم موفقیت‌های زیادی را در کارنامه ورزشی این استان به ثبت برسانم و جایگاه ورزشی استان البرز را مطرح کنم. حتی برای فعال شدن هیات‌های این استان تلاش کردم از امکانات سایر دستگاهها استفاده کنیم تا شرایط خوبی را برای هیات‌ها رقم بزنیم. به هر صورت تلاش ما مطرح کردن جایگاه ورزش این استان است که امیدوارم با تخصیص بودجه قابل توجه به ورزش این استان در آینده قهرمانان خوبی را از این استان به تیم‌های ملی تزریق کنیم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید