ارتش سوریه یورش تروریستها در حومه قنیطره را دفع کرد

    کد خبر :312674

منابع سوری از دفع یورش تروریستها در حومه قنیطره از سوی ارتش سوریه و تلفات سنگین مهاجمان و فرار آنها خبر دادند.

به گزارش بازتاب به نقل از سانا، ارتش سوریه یورش تروریستها را در اطراف روستای جبا در حومه شرقی قنیطره ناکام گذاشت.

منابع سوری اعلام کردند: ارتش سوریه و متحدانش بامداد امروز با گروههای مسلحی که به محور جبا-ام باطنه نفوذ کرده بودند تا مواضع نظامی در اطراف روستای جبا در حومه شرقی قنیطره را هدف قرار دهند، درگیر شدند.

این منابع بیان کردند: این درگیری به شکست یورش تروریستها و کشته شدن شماری از آنها و فرار بقیه به سوی روستای الحمیدیه که گروههای مسلح وابسته به جبهه النصره هستند، منجر شد.

از سوی دیگر ارتش سوریه مواضع تروریستها را در اطراف بصری الشام در حومه شرقی درعا هدف قرار داد.

این در حالی است که ارتش سوریه بر شهرک های الملیحه الشرقیه و الملیحه الغربیه و الرخم در حومه درعا مسلط شد.

ارتش سوریه روز گذشته نیز مواضع جبهه النصره و خطوط امداد رسانی آنها را در دشت های اطراف گمرگ قدیم در جنوب شرقی شهر درعا زیر آتش سنگین قرار داد.

منابع سوری اعلام کردند که ارتش سوریه به دنبال قطع خطوط امداد رسانی گروههای مسلح در درعاالبلد است.

در همین حال منابع وابسته به گروههای مسلح به کشته شدن ۳۶ نفر از افراد خود و زخمی شدن شماری دیگر در عملیات ارتش سوریه در حومه شمالی شرقی درعا طی چهار روز گذشته اذعان کردند.

یک منبع نظامی وابسته به ارتش سوریه از ناکام گذاشتن یورش تروریستهای جبهه النصره به مواضع ارتش سوریه در غرب و شرق شهر درعا خبر داد.

این منبع بیان کرد: گروههای تروریستی به سرکردگی جبهه النصره به تلاش های بی ثبات کننده خود در جنوب سوریه ادامه می دهند و مانع از موفقیت تلاش های آشتی ملی از طریق دست زدن به عملیات های تروریستی انتحاری با خودروهای بمبگذاری شده به مواضع ارتش سوریه در غرب و شرق شهر درعا می شوند.

منبع نظامی سوری تاکید کرد: نیروهای ارتش سوریه ضمن دفع یورش حملات تروریستهای جبهه النصره، طی عملیاتی منحصر به فرد به مواضع جبهه النصره، تلفات و خسارات سنگینی به آنها وارد کردند.

به گفته این منبع نظامی سوری در عملیات ارتش سوریه بیش از ۱۰ خودرو مجهز به سلاح سنگین و بسیاری از خمپاره اندازها و ادوات زرهی تروریستهای جبهه النصره منهدم و برخی دیگر از سوی ارتش سوریه به غنیمت گرفته شد.

اما خبر دیگر اینکه در یورش تروریستهای داعش به مواضع نیروهای سوریه دموکراتیک(قسد) در نزدیکی شهرک هجین در حومه جنوب شرقی دیرالزور ۴ نفر از نیروهای قسد کشته شدند. همچنین در جریان این درگیری ۵ داعشی هم کشته شدند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید