دلیل عجیب مصدومیت مارسلو مقابل صربستان از زبان پزشک تیم ملی برزیل

  • ورزشی
  • پنجشنبه ۷ تیر ۱۳۹۷ ۱۰:۴۸
    کد خبر :312324

پزشک سلسائو برای مصدومیت زودهنگام دفاع چپ این تیم در دور آخر مرحله گروهی جام بیست‌و‌یکم دلیل جالبی ذکر کرد.

پیروزی 2 بر صفر شب گذشته (چهارشنبه) تیم ملی برزیل مقابل صربستان در دور سوم مرحله گروهی جام جهانی که منجر به صعود این تیم به مرحله یک هشتم نهایی به عنوان تیم اول گروه E شد، اگرچه شیرین بود اما تحت‌الشعاع یک اتفاق تلخ قرار گرفت: مصدومیت مارسلو در دقیقه 10 بازی و خروج اجباری وی از میدان.

در آن لحظه مشخص نبود که مصدومیت دفاع چپ رئال مادرید دقیقاً از کدام ناحیه است و اینکه آیا او می‌تواند به بازی ادامه دهد یا نه اما در نهایت او جای خود را به فیلیپه لوئیز داد.

اکنون پزشک تیم ملی برزیل اعلام کرده است که مصدومیت مارسلو، گرفتگی عضلانی بوده است اما او دلیل جالبی برای این مصدومیت آورده است.

رودریگو لاسمار گفت: من فکر می‌کنم که نامناسب بودن تشک تخت اتاق مارسلو در هتل محل اقامت تیم دلیل گرفتگی عضله او شده است. هنوز برای ارائه تشخیص دقیق خیلی زود است با این حال ما فکر نمی‌کنم که وضعیت او چندان بد باشد. لازم نیست نگران باشیم و باید چند روز صبر کنیم. به محض اینکه حالش خوب شود، در تمرینات شرکت می‌کند و آماده بازی خواهد بود. هیچ دوره ریکاوری هم وجود نخواهد داشت.

به گزارش تسنیم ،پزشک برزیل افزود: واکنش او به معاینات اولیه ما خوب بوده است. مهم این است که او آسیب ندیده است و فقط دچار گرفتگی عضلانی شده است.

برزیل در مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی 2018 به مصاف تیم ملی مکزیک می‌رود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید