غرب و سازمان ملل مبارزه با تروریسم در سوریه را از یاد برده اند

    کد خبر :312205

نماینده سوریه در سازمان ملل متحد از موضع‌گیری نماینده ویژه این سازمان در امور سوریه و برخی اعضای شورای امنیت انتقاد کرد.

به گزارش بازتاب به نقل از سانا، نماینده دائم سوریه در سازمان ملل متحد تاکید کرد که بعضی اعضای شورای امنیت در بیانیه های خود تصاویر مجعول از حقیقت اوضاع سوریه ارائه داده اند.

«بشار الجعفری» طی نشست شورای امنیت گفت: استفان دی میستورا فرستاده ویژه سازمان ملل در امور سوریه مساله مبارزه با تروریسم در سوریه را که به عنوان یک اولویت است، از یاد برد.

وی همچنین افزود که تروریست ها از منطقه اردوگاه رکباه و پایگاه التنف خارج شده و به دو شهر واقع در جنوب سوریه حمله کرده اند لذا ارتش سوریه حق دارد از اهالی دفاع کند.

الجعفری خاطر نشان کرد که آمریکا، انگلستان و فرانسه تلاش کردند گزارش شماره ۲۱۳۹ دبیر کل سازمان ملل متحد به یک ابزار سیاسی برای اعمال فشار علیه دولت سوریه و اجرای برنامه های این کشورها برای دخالت در امور داخلی وبی ثبات کردن امنیت سوریه تبدیل شود.

وی تاکید کرد که دولت سوریه با سازمان ملل متحد و دیگر سازمان های بین المللی برای رساندن کمک های بشر دوستانه همکاری می کند.

الجعفری افزود که گزارش دبیرکل سازمان ملل جنایات رژیم صهیونیستی و تجاوزات تکراری علیه اراضی سوریه برای حمایت از گروه های تروریستی داعش و جبهه النصره را نادیده گرفت.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید