مهار نسبی آتش‌سوزی در پتروشیمی آبادان/حال یکی از مصدومان وخیم است

  • حوادث
  • پنجشنبه ۷ تیر ۱۳۹۷ ۸:۵۲
    کد خبر :312104

فرماندار آبادان گفت: آتش در واحد ۶۰۰ پتروشیمی آبادان در آستانه خاموشی است و امیدواریم تا ساعاتی دیگر آتش به طور کامل مهار شود.

عزیزالله شهبازی در گفت‌وگو با ایسنا – منطقه خوزستان، درباره آتش‌سوزی در واحد ۶۰۰ پتروشیمی آبادان اظهار کرد: با حضور همه واحدهای اطفای حریق در منطقه، آتش‌سوزی واحد ۶۰۰ پتروشیمی آبادان در حال مهار شدن است و کارشناسان نیز با حضور در منطقه در حال بررسی علت آتش‌سوزی هستند.

همچنین، مدیرکل مدیریت بحران خوزستان از مصدومیت شش نفر در این حادثه خبر داد و اظهار کرد: این حادثه شش مصدوم داشته که چهار نفر از این مصدومان به صورت سرپایی درمان شدند. دو مصدوم دیگر به دلیل شدت سوختگی به بیمارستان سوانح و سوختگی آیت‌الله طالقانی اهواز منتقل شده‌اند.

حاجی‌زاده افزود: بنا بر اعلام مرکز اورژانس، حال یکی از مصدومان منتقل شده به بیمارستان اهواز به دلیل شدت جراحت و سوختگی، وخیم گزارش شده است.

وی با اشاره به انتشار خبری درباره مفقود شدن یک نفر در حادثه آتش‌سوزی پتروشیمی آبادان اظهار کرد: فردی که در ابتدای وقوع این حادثه مفقود اعلام شده بود، خوشبختانه پیدا شده و حال وی مساعد است.

حاجی‌زاده ادامه داد: تیم‌های اطفای حریق همچنان در منطقه حضور دارند و در صورتی که آتش مجدداً شعله‌ور نشود، تا ساعاتی دیگر آتش در واحد ۶۰۰ پتروشیمی آبادان به صورت کامل خاموش خواهد شد

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید