تقاضای استیضاح رحمانی فضلی تقدیم هیات رییسه مجلس شد

  • سیاسی
  • چهارشنبه ۶ تیر ۱۳۹۷ ۱۴:۳۳
    کد خبر :311917

تقاضای استیضاح عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور با 23 امضا و هفت محور امروز – چهارشنبه- تقدیم هیات رییسه مجلس شورای اسلامی شد.

علی‌اصغر یوسف‌نژاد عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با ایرنا اظهار داشت: این تقاضا امروز برای بررسی به کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس ارجاع می شود و این کمیسیون پس از یک هفته گزارش نهایی خود را به هیات رییسه مجلس ارائه می کند.

وی از محورهای این استیضاح را بی‌توجهی به توسعه سیاسی و اجتماعی کشور به ویژه احزاب و قانون جامع انتخابات،‌ بی‌برنامگی وزارت کشور برای جلوگیری از آسیب های اجتماعی و افزایش روزافزون آسیب‌ها، عدم کفایت در مدیریت بحران به عنوان نمونه زلزله کرمانشاه و برخورد سلیقه‌ای، رابطه‌ بازی و اقدام بدون ضابطه و عدم رعایت شایسته‌سالاری در انتصاب استانداران، فرمانداران و بخشداران دانست.

عضو هیات رییسه مجلس گفت: بی‌تفاوتی در حل مشکلات، موضوعات و ناهنجاری‌ها که منجر به نارضایتی اجتماعی همچون پدیده شاندیز یا موسسه اعتباری ثامن‌الحجج شده است، عدم نظارت بر عملکرد استانداری‌ها در زمینه ایجاد اشتغال به ویژه‌ استان‌های مرزی و وضع نابسامان قاچاق کالا و عدم نظارت کافی از دیگر محورهای این طرح استیضاح است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید