مقصرها پشت نتایج تیم ملی پنهان شده‌اند

  • ورزشی
  • چهارشنبه ۶ تیر ۱۳۹۷ ۱۳:۱۵
    کد خبر :311817

بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال ایران گفت: لطفا یادمان نرود تیم ملی با تدارکات کافی راهی جام جهانی نشد و بازی‌های تدارکاتی خوب و قوی را پشت سر نگذاشت.

رحمان رضایی در گفتگو با مهر با اشاره به حضور موفق تیم ملی کشورمان در رقابتهای جام جهانی روسیه اظهار داشت: به ملی پوشان کشورمان تبریک می گویم. آنها عملکردی قابل قبول داشتند و تحسین جامعه جهانی فوتبال را بر انگیختند. ملی پوشان ما نشان دادند که فوتبال ما در حال عبور از مرزهای آسیا است و چنانچه همین منوال ادامه پیدا کند ما در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر نتایج بسیار خوبی خواهیم گرفت.

وی افزود: الان همه گرم هستند و در حال تعریف و تمجید از تیم ملی می باشند. خیلی ها هم که می توان آنها را مقصر عدم صعود تیم ملی به مرحله بعدی دانست پشت نتایج آن و خوشحالی مردم پنهان شده‌اند تا تقصیرات آنها از خاطرات برود.

مدافع پیشین تیم ملی کشورمان در توضیح این مطلب بیان داشت: ما یادمان نرفته که این تیم با حداقل امکانات و در شرایط نه چندان مناسب برای حضور در جام جهانی آماده می‌شد. یادمان نرفته که این تیم حسرت یک بازی تدارکاتی خوب و مناسب را خورد و در حالی به روسیه رفت که بر خلاف همه تیم های دیگر حاضر در این مسابقات از فقر دیدارهای تدارکاتی رنج می برد.

رضایی تصریح کرد: چنانچه حداقل یک دیدار تدارکاتی با یک تیم سطح بالا قبل از آغاز جام جهانی انجام می شد چه بسا به لطف همان بازی هماهنگی های بهتری بین بازیکنان انجام می شد و حالا افسوس صعود نکردن به مرحله بعدی را نمی خوردیم.

ملی پوش سابق کشورمان با تمجید از عملکرد بازیکنان تیم ملی در روسیه بیان داشت: بازیکنان ما بهترین عملکرد ممکن را در روسیه از خود نشان دادند و ثابت کردند در صورت داشتن امکانات و تدارک بهتر می توانستند بیشتر از این شایستگی های خود را به نمایش بگذارند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید