رنو از مدل مفهومی یک کراس‌اوور جدید رونمایی کرد

  • خودرو
  • چهارشنبه ۶ تیر ۱۳۹۷ ۱۲:۵۹
    کد خبر :311776

رنو اخیرا در یک تیزر از مدل مفهومی یک کراس‌اوور جدید رونمایی کرد که احتمالا یک نسخه کوپه کپچر خواهد بود.

به گزارش پرشین خودرو، خودروی به نمایش درآمده در تیزر رنو یک مدل مفهومی است که قرار است تا زمان برگزاری نمایشگاه خودرویی مسکو در پائیز سال جاری وارد وارد فاز تولید شود.

احتمال ساخت کوپه کپچر رنو

اگر با بازار روسی آشنایی چندانی ندارید، شاید از شنیدن اینکه رنو کراس‌اوورهای ویژه‌ای را با دیکته‌ای متفاوت ( Kaptur) از کپچر برای بازار روسیه می‌سازد، شگفت‌زده شوید. این خودرو براساس پایه و تنظیمات کپچر اروپایی (Captur) ساخته شده و کمی از آن بزرگتر است. این نسخه روسی باقابلیت محرک تمام چرخ یا “آل‌ویل درایو” در سه حالت 2WD، فور‌ویل درایو لاک و اتو ارائه خواهد شد. گزینه‌هایی مانند سامانه کنترل هوای خودکار، کنترل کروز، برف‌پاکن و چراغ‌های مجهز به حسگر و یک سامانه اطلاعات و سرگرمی چندمنظوره 2.2 با توجه به تریم‌های مختلف در این خودرو دیده می‌شود.

 


به کراس‌اوور نمایش داده در تیزر بازگردیم. رنو اعلام کرده این خودرو هنوز در فاز نمایشی قرار دارد اما برنامه ساخت آن چیده شده و قرار است در آینده نه چندان دور در سطح بین‌المللی وارد فاز تولید شود و اولین بازار هدف آن روسیه است. علاوه بر این کارخانه روسی رنو در مسکو که اینک به مونتاژ Kaptur های روسی می‌پردازد، به تولید خودروی به نمایش درآمده در تیزر نیز خواهد پرداخت.

این کراس‌اوور نمای روبه‌رویی برجسته و مشابه کپچر روسی دارند. با این حال شاهد سپر، گلگیر و جلوپنجره بازطراحی شده مشبک رادیاتوری در خودرو هستیم. از طرفی نظر کارشناسی بیشتر با وجود تنها عکس کار بسیار سختی است اما حدس می‌زنیم رنو قصد دارد یک کراس با نمای کوپه را به بازار بیاورد تا در سطحی بسیار اقتصادی با خودرویی مانند ب‌ام‌و x4 رقابت کند.

بر اساس آمار انجمن تجاری اروپا Kaptur روسی در ماه می سال جاری با فروش 2,829 دستگاه دوازدهمین مدل پرفروش این منطقه محسوب می‌شود. 12925 دستگاه از کپچر روسی نیز از ابتدای سال جاری تا کنون به فروش رسیده است. پرفروش‌ترین خودروی رنو در اروپا نیز داستر است که به دلیل تغییر ملایم چهره و قیمت ارزان برند داچیایی‌اش در 5 ماهه اول سال جاری بیش از 17,294 دستگاه سفارش از ان به ثبت رسیده است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید