جستجوگر عکس گوگل تغییر کرد

    کد خبر :311761

گوگل بعد از تغییراتی که سال گذشته در جستجوگر عکس خود ایجاد کرد تا استفاده از آن بر روی تلفن های همراه ساده تر شود، مجددا تغییراتی در این بخش از خدمات خود به وجود آورده است.

به گزارش بازتاب به نقل از نئووین، در آخرین دور از تغییرات این جستجوگر مشاهده جزئیات بیشتری از هر عکس و اطلاعات مربوط به آن در یک نظر و بدون کلیک کردن بر روی عکس ممکن شد.

حالا با تغییر طراحی جستجوگر عکس گوگل، نمای بصری این جستجوگر تغییر کرده و عکس ها با چینشی موزائیکی و با ترکیب افقی و عمودی در کنار یکدیگر قرار می گیرند.

دسته بندی سریع تر عکس ها هم یکی از مزایای به روزرسانی خدمات جستجوی عکس تازه گوگل است. به عنوان مثال اگر عکس نمایش داده شده مربوط به یک سایت خرید الکترونیک باشد برچسب محصول بر روی آن درج می شود ولی اگر عکس مذکور مربوط به یک صفحه آشپزی باشد برچسب دستورالعمل آشپزی مورد استفاده قرار می گیرد.

در صورت کلیک کردن بر روی هر عکس هم صفحه ای جدید با محتوایی متفاوت باز شده و اطلاعاتی مانند قیمت محصول، مواد تشکیل دهنده آن، تصاویر مرتبط و غیره در معرض دید قرار می گیرد.

خدمات جستجوی عکس جدید گوگل هنوز به طور عمومی در دسترس کاربران همه کشورها قرار نگرفته و زمانی نیز برای این کار اعلام نشده است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید