مسیرم برای درخشش در بازی‌های آسیایی هموارتر شد

  • ورزشی
  • چهارشنبه ۶ تیر ۱۳۹۷ ۱۲:۳۷
    کد خبر :311739

دارنده مدال طلای وزنه‌برداری جهان و المپیک گفت: بعد از ثبت رکوردهای جدید در پیکارهای لیگ برتر، حالا با انگیزه بالاتری به درخشش در بازی‌های آسیایی می‌اندیشم.

به گزارش مهر، سهراب مرادی روز گذشته درخششی خیره‌کننده در پیکارهای لیگ برتر داشت و توانست رکوردهای جدیدی در حرکات یکضرب، دوضرب و مجموع دسته ۹۴ کیلوگرم را به صورت غیر رسمی ثبت کند.

قهرمان جهان و المپیک بعد از ثبت این رکوردها در رقابتهای لیگ برتر وزنه برداری گفت: از اواخر سال گذشته بصورت جدی و شبانه روزی در اردوی تیم ملی حضور داشتم که خوشبختانه توانستم با ثبت رکوردهای جدید در لیگ به پیشرفت خوبی برسم. ثبت این رکوردها در لیگ می تواند در بازیهای آسیایی کمک فراوانی برای من باشد تا با روحیه و انگیزه بالاتری پشت وزنه ها قرار گیرم.

وی در پاسخ به این سوال که چه لزومی داشت در پیکارهای لیگ چنین وزنه هایی را بالای سر ببرد، گفت: من باید قبل از بازیهای آسیایی خودم را محک می زدم و چه میدانی بهتر از لیگ برتر که توانستم به خوبی از وضعیت خودم آگاه باشم. مطمئنا در بازیهای آسیایی هم به دنبال ثبت رکورهای جدید و رسمی هستم. البته اولویت من در بازیهای آسیایی کسب مدال طلا و سپس رکوردهای جدید است.من تاکنون مدال طلای بازی‌های آسیایی را در کارنامه نداشتم و حالا شرایطی خوبی برای رکوردشکنی و کسب طلا برایم فراهم شده است.

مرادی در پایان به تغییر وزن کیانوش رستمی و حضورش در دسته ۹۴ کیلوگرم هم اشاره کرد و گفت: تصمیم با خود کیانوش بوده و نمی توان چیزی گفت و باید به تصمیمش احترام گذاشت. فقط امیدوارم در دسته جدید هم مثل قبل که در دسته ۸۵ کیلوگرم درخشید، موفق باشد.

سهراب مرادی روز گذشته در پیکارهای لیگ برتر موفق شد در حرکت یکضرب ۲ کیلوگرم، حرکت دوضرب ۷ کیلوگرم و در مجموع ۱۳ کیلوگرم رکورد دنیا را به صورت رسمی به نام خود ثبت کرد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید