برانکو و کی روش به استراحت نیاز دارند

  • ورزشی
  • چهارشنبه ۶ تیر ۱۳۹۷ ۱۱:۵۴
    کد خبر :311646

سرمربی تیم استقلال تهران گفت: بهتر است برانکو و کی روش به استراحت چند روزه بروند تا از این فشارهایی که بر روی آنهاست، خارج شوند.

به گزارش مهر، وینفرد شفر در حاشیه تمرین امروز تیم فوتبال استقلال و در جمع خبرنگاران گفت: ما قبل از اینکه تمریناتمان را آغاز کنیم برنامه تمرینات انفرادی را به بازیکنان داده بودیم تا آنها تمرینات خود را انجام دهند. شما هم روزهای گذشته دیدید که بازیکنان از نظر فیزیکی در شرایط بدی نبودند. به نظرم ۷۰ درصد آماده هستند و ۳۰ درصد باقیمانده را باید از لحاظ تاکتیکی هم در اینجا و هم در اردوی پیش فرض با بازیکنان کار کنیم.

وی با بیان اینکه منتظر ملی پوشان تیم استقلال هستیم تا به تمرینات تیم بازگردند، ادامه داد: باید با بازیکنانی که قراردادشان تمام شده، قرارداد بسته شود. همچنین منتظر ووریا غفوری هستیم. در کل اینکه فصل سختی پیش روی مان قرار دارد و به بازیکنانمان نیاز داریم.

سرمربی تیم استقلال با یادآوری دیدار بربر السد قطر در مرحله یک چهارم لیگ قهرمانان آسیا خاطرنشان کرد: ما باید مقابل این تیم که بازیکنی مثل «ژاوی» دارد، بسیار سخت تلاش کنیم. این سطح از تلاش برای خوشحال کردن هواداران لازم است.

شفر در پاسخ به این سوال که «شما گفته بودید زمان سوپر جام مناسب نیست؟»، گفت: من دوباره باید بگویم که شایعات زیادی مطرح شده است؛ موضوع خیلی مهم تر از برگزاری سوپر جام، بحث سلامتی بازیکنان است.

سرمربی تیم استقلال خاطرنشان کرد: فکر می کنم هم برای تیم ما و تیم رقیب خیلی خوب است که با ملی پوشانمان بازی کنیم. البته به گفته فدراسیون فوتبال، ملی پوشان ما باید دو هفته استراحت کنند. ما باید یک بازی با کیفیت انجام دهیم اما با توجه به نیاز به استراحت بازیکنان ملی پوش، اگر بازیکنان ملی پوش که استراحت کنند ما مجبوریم با بازیکنان غیراصلی بازی کنیم که بی کیفیت خواهد شد. ما دوست داریم بازی خوبی مقابل پرسپولیس انجام دهیم.

وی دوباره تاکید کرد: این خوب نیست که ما بخواهیم با بازیکنان جوان مقابل پرسپولیس بازی کنیم.

شفر در خصوص اردوی پیش فرض تیم استقلال نیز گفت: امیدواریم برای اردو به خارج از کشور برویم. آخر هفته آن را مشخص خواهیم کرد. مشکل اصلی ما این است که اگر بخواهیم یک بازی دوستانه با یک کشور اروپایی داشته باشیم آنها تقویمشان پر است در این مدت کم مجبوریم با یک تیم آلمانی تماس بگیریم اما آنها برنامه هایشان برای یک سال آینده پر است و کار سختی پیش رو داریم.

وی افزود: ما در همین هفته این موضوع را نهایی خواهیم کرد تا بتوانیم اردوی خوبی را برگزار کنیم.

سرمربی استقلال در خصوص مشکل پاسپورتش هم گفت: باشگاه به من قول داده ظرف دو روز آینده این کار را انجام خواهد داد و بدون پاسپورت کار برای من سخت است.

شفر در خصوص تیام که گفته بود ۷۲ ساعت آینده به تهران خواهد آمد اظهار داشت: دیروز با تیام صحبت کردم و امیدوارم مدیر باشگاه این توافق نهایی را انجام دهد. مدیرعامل باشگاه کاملا در جریان است که چه اتفاقاتی قرار است بیفتد.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار مهر در خصوص اینکه آیا کادر پزشکی با هماهنگی آقای شفر در تمرینات حضور ندارد، گفت: کادر پزشکی می آید من ۱۰ ماه است که دکتر نوروزی را می شناسم و با هم کارهای خوبی انجام داده ایم و منتظرم این اتفاق بیفتد و امیدوارم که امروز همه چیز مشخص شود.

وی در خصوص صحبت های روز گذشته برانکو که گفته بود بهترین بازیکنان ایران در جام جهانی بازیکنان داخلی بودند نه لژیونرها گفت، نظر شما چیست؟ شما که خبرنگار هستید بگویید. بازی ها را شما دیده اید. نظر شما در این خصوص چیست؟

وی در خصوص ناراحتی کی روش از این موضوع اظهار داشت: من فکر می کنم هم برانکو و هم کی روش باید به مرخصی بروند تا از این فشار خارج شوند. همه بازیکنان باشگاه های ایران، بازیکنان پرسشپولی سو استقلال از بهترین ها بودند. امید ابراهیمی و مجید حسینی و بیرانوند عالی بودند و ما لیگ خیلی خوبی داریم. چرا الان ایران دو تیم در لیگ قهرمانی دارد و این نشان می دهد شرایط لیگ ما خوب است.

اگر ذوب آهن مقابل استقفلال قرار نمی گرفت در لیگ قهرمانان ما الان سه تیم در لیگ قهرمانان داشتیم.

لیگ آلمان و انلگیس هم بسایر خوب است. شما بازیکنان لیگ ما را دیدید. امیدو بیروانوند عالی کار کردند.

وی در خصوص حضور امیرحسین صادقی که با وی جلسه داشت صبح امروز تصریح کرد: راجع به جام جهانی برزیل صحبت کردیم. می خواستم او را بیشتر بشناسم.

آیا صادقی به استقلال خواهد آمد گفت: فکر نمی کنم در اسخ به این سوال. ما در رابطه با فوتبال صحبت کردیم. ما در خصوص کاری در استقلال صحبت نکردیم.

وی در خصوص شایعه خروج مجید حسینی و جانشینی امیرحسین صادقی اظهار داشت: من گفتم که راجعب به فوتبال صحبت کردیم. شایعات مهم نیست و مهم این است که چه اتفاقاتی در حال افتادن است. ۱۱ ماه پیش مجید حسینی معروف نبود اما کارش را خوب انجام داد و بهترین ها را انجم داد و در حال حاضریکی از بهترین بازیکنان است.

وی در پاسخ به این سوال که آیا ابراهیمی در استقلال خواهد ماند گفت: من امیدوارم در ایران بماند و استقلال به او نیازدارد و مورد اطمینان ماست.

شفر گفت: در جام جهانی او یکی از بهترین ها بود. بابت عملکرد بازیکنان امیدوارم در استقلال موفق باشند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید