مصطفی علیزاده: نسل طلایی کشتی ایران تکرار می‌شود/ هدفمان قهرمانی جهان است

  • ورزشی
  • سه شنبه ۵ تیر ۱۳۹۷ ۷:۰۵
    کد خبر :311012

سرپرست تیم ملی کشتی آزاد نوجوانان ایران با تاکید بر اینکه ایران شانس اصلی کسب عنوان قهرمانی در رقابتهای جهانی کرواسی است،گفت: تمام کشتی‌گیران انگیزه و توان بالایی دارند.

مصطفی علیزاده درباره آخرین وضعیت تیم‌ ‌ملی کشتی آزاد نوجوانان ایران در آستانه حضور در رقابت‌های جهانی کرواسی، اظهار کرد: خدا را شکر تیم بسیار خوبی داریم و تمامی کشتی‌گیران تیم‌ ‌ملی از انگیزه و توان بالایی برای کسب نتایج خوب در این رقابت‌ها برخوردار هستند. نفرات تیم‌ ‌ملی در مسابقات آسیایی موفق به کسب شش مدال طلا شدند و با اختلاف امتیاز بسیار بالا حریفانشان را شکست دادند و حتی این موضوع در رقابت‌های فینال نیز اتفاق افتاد که نشان از توانایی فنی بالای آزادکاران نوجوان ایران دارد.

سرپرست تیم‌ ‌ملی کشتی آزاد نوجوانان ایران با بیان این که کشتی‌گیران حاضر در تیم‌ ‌ملی یادآور نسل طلایی کشتی ایران همچون رضا یزدانی، صادق گودرزی، مهدی تقوی و … هستند، گفت‌: شک نکنید این نسل از نوجوانان آینده کشتی را تامین خواهند کرد و می‌توانند سال‌های سال بهترین نتایج را کسب کنند. ما شانس کسب عنوان قهرمانی جهان را داریم و امیدوارم مشکل خاصی پیش نیاید و به هدفمان برسیم.

وی افزود: کادر فنی تیم‌ ‌ملی نیز زحمات زیادی کشیده است و بسیار خوب کار می‌کنند. با توجه به این شرایط و انگیزه‌ای که در بین تمامی نفرات تیم وجود دارد، فکر می‌کنم بتوانیم پس از 30 سال عنوان قهرمانی جهان را به دست بیاوریم.

علیزاده خاطر نشان کرد: اکثریت تیم از نفراتی هستند که سال گذشته نیز در این تیم حضور داشتند و نفراتی همچون عموزاد در 45 کیلوگرم، گودرزی در 55 ، قیاسی در 80 و زارع در 110 کیلوگرم هر چند سال اول حضورشان در رده نوجوانان است اما در آسیایی بسیار خوب ظاهر شده‌اند و نتایج درخشانی گرفتند. فکر می‌کنم با توجه به وضعیت تیم‌ ‌ملی و انگیزه و آمادگی بالای تیم، شانس کسب چهار مدال طلا در مسابقات جهانی را داشته باشیم.

سرپرست تیم‌ ‌ملی کشتی آزاد نوجوانان ایران درباره نگرانی کادر فنی تیم‌ ‌ملی از حضور کشتی‌گیران رژیم صهیونیستی در این رقابت‌ها، گفت‌: صهیونیست‌ها روی کشتی سرمایه‌گذاری زیادی داشته اند و با علم به این که می‌دانند ما آنها را به رسمیت نمی شناسیم و مقابلشان حاضر نمی شویم قصد دارند با تعداد زیادی از کشتی‌گیرانشان در این رقابت‌ها حاضر شوند که این موضوع احتمال برخورد نمایندگان ایران با آنها در قرعه‌کشی را زیاد می‌کند. امیدوارم این اتفاق رخ ندهد چرا که این موضوع شانس قهرمانی را از ایران می‌گیرد و از سوی دیگر باعث ضربه شدید به کشتی خواهد شد.

به گزارش ایسنا ،علیزاده در پایان با قدردانی از فدراسیون کشتی و کادر فنی تیم‌ ‌ملی نوجوانان، گفت‌: طی چند ماه گذشته اردوهای بسیار خوبی را پشت سر گذاشتیم و تمامی نفرات انگیزه بسیاری دارند تا برای کشورمان افتخارآفرینی کنند. امیدوارم با دعای خیر مردم بتوانند با دست پر به ایران باز گردند و تیم‌ ‌ملی نوجوانان مزد زحماتش را بگیرد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید